Gå til innhold

14 mnd og våkner mellom 5-6 hver morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Når våkner deres barn? Vi har en gutt på 14 mnd som våkner mellom 5-6 hver morgen. Er det noen tips for å få de til å sove til minst rundt 6-6.30?

Min gutt legger seg mellom 18.30 og 19:00 og sovner relativt fort.

takk for råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok fått deg en liten morgenfugl. Vi må også opp kl 5 om morgenen

Skrevet

Fattig trøst, men du er ikke alene. Vesla her står også opp i fem-tiden, hver eneste dag.....

Hun er forresten 13 mnd og legger seg ca 19.00. Hun sover to ganger om dagen enda da, siden hun trenger en dupp allerede i halv ti tiden må hun ha en til på ettermiddagen, jeg håper det blir bedre når vi klarer komme oss ned i en soveperiode på dagtid.

Skrevet

forsoek a legge han 1 time senere, det gjorde susen hos oss, naa er det sjelden jeg maa staa opp foer klokka 7. vi legger gutta mellom 1930 og 2000

Skrevet

Her våkner gutten vår på samme tid hver dag også. ganske tidlig syns jeg og, men noen er bare sånn tror jeg. Vi legger han mellom halv 7 og 7. Nytter ikke holde han oppe lenger da han er stuptrøtt fra 5-halv 6. Han sover vanligvis en lur midt på dagen i uka og i helgene ofte to lurer. Så har vel egentlig ingen råd og komme med annet enn at jeg skjønner hvordan dere har det. Lykke til

Skrevet

Har dessverre ingen tips å komme med for her hos oss starter også dagen mellom 5 og 6 hver dag. Gutten vår er 12 1/2 mnd og legger seg ca 1900-1930. Har forsøkt å legge han både tidligere og senere, men våkner på samme tid hver dag uansett. Får håpe det går seg til etterhvert, så får vi heller være flinkere til å legge oss tidligere en periode:-)

Skrevet

Denne leke gamle morgenfuglen ble lagt åtte i stedet for sju, og de gangene han våkner for tidlig jukser vi og gir en flaske varm kumelk i sengen, dermed sover han søtt i alle fall en time til, kanskje to til og med.

Men kan jo være at det ikke er anbefalt for tennene altså.

Skrevet

hos oss hjalp det å legge leker i sengen. da han fant de på morgenkvisten slapp ihverfall vi å stå opp. noen ganger sovnet han igjen etter han hadde lekt seg litt. hvis han begynte å mase om å få stå opp, gikk jeg inn til han og sa at det er natta enda. la han ned på puta og la på dyna. kunne bli litt hyling et par min, men da slo det aldri feil at han sovnet av det.

idag våkner han som regel mellom kl 6 og 7. sjeldent jeg må stå opp før halv åtte. ( da må jeg opp likevel pga bhg). han kan ligge lenge uten at jeg må stå opp med han. kan høre at han snakker med seg selv og leker seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...