Gjest Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 http://fdtmedenpilleipanna.blogspot.com/ Har ikke fått ryddet i de, og laget kommentarer enda, men det kommer mer etterhvert
Patetica fåkksi Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Det så ut som en fn dag!! Jeg likte de svarte grisene.
Jenny-penny Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Flott familie du har! Så koselig familie du har
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Så mange herlige bilder så ut som om dere hadde en super dag! Håper på å få tatt med lurven en tur i sommer vi også..
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Tusen takk Ja, var ikke de sorte grisene nydelige?? Hadde så lyst til å ta med meg en av de små babyene! Var en super dag, må tilbake snart igjen, er gøy når han har blitt så stor I fjor var han bare 6 mnd når vi var der, og han var ikke så veldig interessert i dyra for å si det sånn, hehe Ja, du må ta med lurven, tipper hun hadde storkost seg der! Er jo ingenting som varmer et mamma-hjerte mer enn å se ansiktet dems lyse opp av glede, over så lite Hehe, på det ene bildet hvor han sitter på asfalten, er han helt i ekstase egentlig, fordi han ser en "gaur"!! (maur) Hihi, da kunne jeg like så godt tatt han med ut på plattingen her, de er ikke vanskelig å glede disse små
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 For noen fine bilder Nydelig familie. Og for en flott jente du er, og DEN kroppen. Brun og slank, søtt fjes, og så stolt og glad i familien sin (Høres ut som jeg legger an på deg, hehe) Virket som dere hadde en knalltur i parken, vi var der for to år siden, men da var mini for liten, og eldste for stor til å bry seg om dyra :-S Da var det tivoli, tømmerrenna og bob-banen som var gøy.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Så nydelig liten sønn du har, og for en pen mamma og kjekk samboer! ;o) hehe Så ut som om dere hadde det kjempekoselig der! =)
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Hehehe, ja nå ble jeg rød i toppen Kroppen har vel heller forfalt endel etter svangerskapet, men det får så være, er ikke det som betyr mest for tiden akkurat Så lenge man prøver å bære den med stolthet, ser man ti ganger bedre ut enn utgangspunktet ihvertfall Det var virkelig en knalltur, lite folk midt i uka, og strålende vær Blid og glad unge (men det er han jo nesten alltid) så var ikke mye å klage på nei! Hvor gamle er barna dine da? Tømmerrenna er jo suuupergøy!! Savner å ta den
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 Kjekkasene mine det der, hehe <3 Ja, dyreparken er en innmari kosli plass Vil tilbake å se løve-babyene, de var nettopp født når vi var der De er sikkert til å skvise!
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #11 Skrevet 14. juni 2008 Min eldste er 10, blir 11 i oktober, mens yngste er 2, blir 3 i desember. Heldigvis hadde vi med tanter og onkler, som var med de i tømmerrenna, for det vil IKKE jeg. Vi reiste 3 par (vi tre søstre med menn) og 4 barn. Kun vi som hadde baby, de andre var 7, 8 og 8,5 år. Veldig koselig, men som sagt, dyrene var ikke det helt store. I starten var det jo stas, men etter hvert så ble de sliten og ville ha litt action. Kommer ikke til å reise tilbake før minsten er rundt 5 år, tenker jeg. Blir bø sommerland i år
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #12 Skrevet 14. juni 2008 Da skjønner jeg de har forskjellige interessefelt i dyreparken ja! Hihi, du må jo prøve tømmerrenna da, er jo kjempekosli frem til den bratte bakken - da blir et bare veldig gøy =) Og jeg er ikke spesielt glad i sånn skumle ting, bob'en f.eks, den tar jeg IKKE! Prøvd en gang, d var nok Var ganske liten og satt på med pappa, men det var dritskummelt husker jeg! Bø i Sommerland er supert det også =)
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #13 Skrevet 14. juni 2008 kjempe koselig i dyreparken... fine bilder ) vi skal også i dyreparken, i august.. da er hun bare 5 mnd, men vil ha oss en tur )
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #14 Skrevet 14. juni 2008 Ja, det er fin plass å gå rundt selv om de er så små Masse frisk luft til henne, og artig for de voksne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå