N_79 Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Nå er det 7 dager til termin. Fått vite at småen ligger langt nede i bekkenet og hodet festet seg for flere uker siden. Allikevel føles det som han ligger og sparker oppi ribbeina mine på ene siden. Det er ubehagelig og til tider direkte vondt. Må sitte og holde på magen/ribbeina for å dempe smertene. Noen som har det sånn? Er det vondt for babyen om jeg "presser" han litt ned derfra? (holder ham borte fra ribbeina liksom)...
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Her er det oxo sånn, må presse ned beina for han strekker seg langt opp i halsen jo. Tror nok han tåler det ja. med tanke på når JM sjekker om hode har festa seg så ser det jo ut som hu skal vri av han nakken (på ein måde) Kan ikkje si at det er deilig akkurat. Noen ganger kjenner jeg han får tak i ribbeinet før han sparker, gjør xtra vondt då.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Ja 10d til termin termin her da
N_79 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2008 Det er i alle fall en ting jeg ikke kommer til å savne med å være gravid... Men overlever nok denne gang oxo
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 hehe sant nok, det skal jeg være enig med deg i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå