beben min Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 min datter på snart tre mnd aker sej nedover i sengen om natten, so hun får dyna over hode. syns de er skummelt jeg. noen tips på hva jeg kan gjøre?
80 m/ supersøt jente! Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Legg henne nederst i sengen, slik at hun ikke kan ake seg nedover i løpet av natten. Vi fikk beskjed om dette på Rikshospitalet. Hvis babyene ligger med føttene helt nede i sengen, kan de ikke ake seg nedover, hvis de da aker seg, aker de seg oppover. Dersom de aker seg oppover, kan de bli liggende uten dyne, men dette er i alle fall ikke farlig i forhold til krybbedød. Veldig skummelt om de får dyna over hodet, da de kan bli kvelt... Vi har fulgt dette rådet, og ikke hatt noen dyneproblemer.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Titt og ofte finner jeg han i bunnen av senga. Da vi byttet til sprinkel seng la jeg en pute i bunnen og festet dyna under puta...han synker ikke nedoner og han får ikke dyna over..
beben min Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2008 takk for svar. de skal jeg prøve inatt. so kanskje jeg og får sove natta i stede for å passe på att ho ikke har dyna over hode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå