Gå til innhold

Dagens/kveldens middag da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg skal ha hjemmelaga pizza, hvis ikke dere kommer med noen andre supre forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kveld blir det Finnebiff og potetmos :)

gleder med kjempemasse!

Skrevet

Jeg er helt alene hjemme for første gang på 2 år, så tar det helt på spraket i dag ;-)

Skrevet

Løvstek og chips her. Skulle egentlig ha pizza i kveld, men samboeren min må på jobb:(

Skrevet

grill ribbe å ris blir d i dag:)bare meg å jenta mi som er hjemme så vi skal kose oss:)

Skrevet

blir den tradisjonelle lørdagsbiffen på den lokale resturangen :D

Skrevet

Er alene hjemme, så skal ha pitabrød med kylling, salat og gresk dressing. Og en boks munkholm sommerøl;)

Skrevet

I kveld har jeg barnefri og er alene, så da blir det frossenpizza! :D

Skrevet

Her blir det ferske fiskekaker fra Madam Bergen, siden det var der lysten var ekstrem i dag. Jeg tar sikte på å bare spise fiskekakene, men skal selvfølgelig være elskverdig å koke poteter og dampe grønnsaker til mann og barn. Heftig lørdagsmat, ikke sant! ;-) Hormonene har gjort sitt til at ingen i huset tør å klage når mor får et innfall av utradisjonell lørdagskos.

Skrevet

Her blir det bakte poteter m/ bacon, paprika, mais og hvitløkssmør. Lettvint & godt :)

Skrevet

Vurderer å ha nakkekoteletter,jasminris,stekt champingong(el hvordan det no staves;) og løk med toro soppsaus til! nam:) fantastisk godt og meget enkelt;)

Skrevet

Kyllingfile, ovnsbakte grønnsaker, ris og kremet kyllingsaus.

Skrevet

Guttene og jeg er alene hjemme. Eldstemann har hatt fotballturnering i dag og vi tok med oss farmor dit. Endte opp på Burger King etterpå, spandert av farmor. Hun slår til for tida, i går kom hun med hjemmelaget lapskaus!

-Må visst slutte å klage på svigermora mi, jeg:)

Skrevet

mmmmmmmm herlig lasagne. Pleier å lage hjemmelaget, men idag ble det sånn familie pakke, og nå sprer lukten seg her til min sultne mage:)

Skrevet

vi har akkurat spist deilig ostesufflé med loff, banan, druer og eplebåter. kjempedeilig!! nam nam=)

Skrevet

Her blir det nybakte boller.

Skrevet

Jeg og lillegutt har vært hos foreldrene mine, fikk grillmat...namnam : )

Skrevet

Her har vi spist løvstek og pommes frites, med bearnaisesaus!! Nam!!!

Gjest Mammamoms
Skrevet

Vi er hjemme hos foreldrene mine i helga, og har fikk vi servert lasagne, salat og rundstykker til.

Etterpå fikk vi kanelboller og sjokoladekake.

Jeg er mett!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...