Gå til innhold

Svigers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett helt ok greit forhold til svigers.. har lest om folk som har helt forferdelige svigerforeldre, og sånn er ikke mine. men vi har ett ganske så kjølig forhold.. De bor litt unna, men jeg vil ha ett bra forhold til dem.. Jeg vil ikke at forholdet skal bli verre, men bedre.. :)

men noen som har noen tips?

ting man kan gjøre sammen?

noe man kan gjøre for og få ett godt forhold til dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, ikke alle som vil ha ett godt forhold til svigers.. :o

Skrevet

Det er lettere hvis du treffer dem oftere eller snakke med dem på telefonen. Jeg har hele tiden hatt et greit forhold til svigermor, men forholdet mitt til svigerfar har blitt mye bedre siden han ble bestefar fordi da har jeg sett han mye oftere. Mye lettere å ha et godt forhold til noen man ser/snakker med hver uke enn noen man treffer maks en gang i mnd.

Skrevet

Jeg har et kjempe godt forhold til svigers, selv om jeg bor 5 timer unna de ( med fly). Sender sms å ringer stadig vekk :) Synes de er helt fantastiske :)

Skrevet

Jeg er kanskje ikke så flink til og sende sms og slikt.. Skal virkelig skjerpe meg på det.. :) begynne og sende de litt mms og kanskje.. :) La de vite hva vi gjør her.. :)

HI

Skrevet

Jeg var som en datter for min svigermor. Virkelig et flott,nært og godt forhold. Hadde et bedre forhold til henne, enn til min egen mamma.

Men herligheta tok slutt den dagen sønnen hennes var utro mot meg.

Da tok hun (seløvfølgelig) hans side.

Det var som å miste min egen mor....

Men det går fint an å ha et nært og godt forhold til svigerforeldrene sine. Det har jeg erfart.

Skrevet

vi bor alt for nært 50meter unna vi ser dem mange ganger om dagen det blir for mye..aldri finn på det i allefall!! jeg tror vi ville hatt et mye bedre forhold vis vi så hverandre en gang i uken feks det er fortsatt mye men ville blitt mye bedre enn mange ganger hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...