Gå til innhold

han vil ikke kjøpe stor seng til henne........

Anbefalte innlegg

Skrevet

sier at hun ikke er stor nok og tenk om hun går ut av den og sånn.hun er snart 2,5år og sprinkelsenga begynner å bli litt liten,men hver gang jeg nevner det så sier han "hvorfor det,hun har jo seng"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøpe det du ;0)

Skrevet

da blir han sikkert irritert på meg siden hun enda har plass og hvis hun går ut av den nye senga om natta.Da får jeg garantert høre "hva var det jeg sa,jeg visste dette kom til å skje så du får ta henne selv når hun våkner"

Tenkte ogdet var greit å gjøre det nå for han er sykemeldt frem til august.Da kan han sove lengre om morgenen etter vi er dratt hvis han kunne tatt henne om natta......

Skrevet

Siden jeg har hatt 23 mndr mellom alle mine så begynte eldste med stor seng 3 mndr før hun ble storesøster for at hun ikke skulle føle at babyen "tok" senga hennes. Hun var da ca 20 mndr. Det var litt styr de første 3 kveldene, men om hun våknet på natta så gråt hun i senga si til vi kom. Hun våknet ikke MER på natta selv om hun fikk stor seng, og om hun våkner må dere gå til henne uansett sprinkelseng eller stor seng.....

Nå har minste på 19 mndr begynt å klatre ut av sprinkelsenga si og hun skal bli storesøster om 4 mndr så hun får stor seng om en uke. Ser absolutt ingen problem i det!!

Er jo bare å prøve. Om hun absolutt ikke klarer å roe seg så er det bare å hente inn sprinkelsenga igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...