beben min Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 jeg lurer på kor tid en kan gi velling til min baby? hun er nå snart tre mnd?
Gemini77 Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Babyer skal ikke spise annet enn melk de første 4 mnd da tarmsystemet er altfor umodent for fastere føde. Så vent iallefall en mnd til.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Noen begynner rundt 3 noen 4 og noen 6 mnd`er. Jeg hadde tenkt og begyne rundt 3 mnd``er,fant ut jeg like godt kunne vente litt til... Nå er han 4 mnd til uka og får litt velling 1 gang per dag.Holdt på en uke nå. Dersom hun er rett rundt 3 mnd kan du vel vente et par uker til.Tarmene er veldig umodene. Men det ser du selv..Du ser hva ditt barn trenger. Jeg begynte fordi han blir ike mett. Han er en stooor gutt og trenger litt ekstra så tarmene kan jobbe med noe:=)
beben min Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2008 hun vil ha mat hver 3-4 time uasett om de er dag eller natt. går greit dagen men synes de begynner å bli slitsomt natta. så bare prøvd å gjøre melka litt tykkere til kvelden so kanskje hun sover litt lengre.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Akkurat nå som begynner har jeg 1 ts per flaske.skal snart øke til 2....og 3...osv... Hi.Du gjør som du vil,men det er ikke så uvanlig at de må ha mat om natta også da;=) Min gutt går ikke ``over`` måltid selvom han får velling. Prøv deg frem:=)
beben min Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2008 nei de vet jo jeg også mn ho har ikke vært slik før, da kunne de gå 6 timer på natta før hun ville ha mat so da fikk jeg litt mer søvn og følte meg mer utkvilt.
beben min Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2008 har i litt grøtpulver so melka blir litt tykkere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå