Gå til innhold

Hvorfor sliter jeg med å puste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt i en stol og sov i natt, dvs i morrest. Resten av natta lå jeg og hostet og slet med å puste.

Var kjempetett i halsen, og er noe tett enda.

Har vært slik før, for mange år siden, og legene fant ikke ut hva det var.

Det er så slitsomt, føler at jeg ikke får nok oksygen.

På det værste så piper det det voldsomt når jeg prøver å puste.

Noen som aner hva det kan være? Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Astma?

få legen til å skrive ut bricanyl el, det hjelper nok... ofte mange som sliter nå som det er mye pollen!

Skrevet

Har pollenallergi, så det hjelper sikkert ikke. Men har aldri vært slik på sommeren før.

Det eneste legen konkluderte med da jeg var barn var at jeg ikke hadde astma, men fikk med meg noe slags medisin da.

Får vel besøke doktorlegen, slik at jeg får sove om natta. For det er lite spennende på tv i 4-5 tiden..

Skrevet

Kom deg til legen å be om blodprøve, i disse dager er det mange voksne som har kikhoste.

Symptomene du beskriver er akkurat sånn jeg startet. Jeg har gått med kikhoste for lenge til at antibiotika fungerer, så jeg hoster enda etter 2 mnd og legen mener jeg må belage meg på å hoste enda et par mnd.

Skrevet

Jeg hoster ikke på dagtid, kun på natta siden jeg er tett.

Og det er helt likt slik jeg hadde det da jeg var barn.

Da kom det rett som det var, og gjerne helt plutselig.

Skrevet

Nok en gang, var slik jeg startet også ;-)

Hosta stort sett kun om natta, eller når jeg lå på dagtid. Jeg var hos legen, som mistenkte bronkitt og astma samt at jeg sliter med pollenallerig. Da jeg var gravid på dette tidspunktet fikk jeg ikke medisiner, men for sikkerhetsskyld tok han masse blodprøver og da viste det seg at jeg hadde kikhoste, som det visstnok florerer over lande om dagen.

Ville tatt en blodprøve uansett om jeg var deg, det er jo veldig smittsomt og ikke bra for små barn. Og noe dritt om det oppdages for sein slik at medisin ikke fungerer.

Men, uansett, god bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...