frøydis m/ 4 Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 og vi fylte bilen med kasser og esker og dill og dall og fikk med oss hele lasset + jenta igårkveld. Det var nok litt rart for henne og reise fra vennene på skolen, men mest godt å være ferdig med et stritt skoleår. Karakterene hun fikk med seg kan hun være stolt av, men fraværet gjør mor nesten skremt.... Jeg visste jo at hun hadde vært mye borte pga problemene sine, men det er litt ille å se det svart på hvitt. Nå gleder vi oss inderlig over å ha henne hjemme og er glad for at tredje året kan fullføres med base i heimen. Tror det blir godt for alle. Og fremdeles sover jenta, sikkert blitt mange sene kvelder de siste ukene på internatet :-) Snart skal hun opp og rydde seg inn på rommet sitt igjen.
Gummelillan Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Tenker det blir godt for både stor jente og mammaen ;-)
Maud Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Så fint å ha henne hjemme igjen og kunne hjelpe henne med det hun sliter med og kunne snakke og kose og krangle og dele og bare være sammen :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Det høres koselig ut! det er helt sikkert utrolig deilig og trygt for henne og komme hjem, og det høres deilig ut for deg som mamma å få henne hjem igjen!..... også høres det unektelig ut som en utfordring??? jeg vet bare med meg selv at da jeg kom hjem for en periode da jeg var 19 år var lunta kort i alle retninger, men det er jo noe som går seg til heldigvis! kos dere masse sammen!! fravær på vitnemålet er vi fler som har, men jeg er grei likevel. :-)
frøydis m/ 4 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2008 Ja, koselig er det og utfordringer tror jeg det blir i bøtter og spann, men foreløpig er det bare glede :-) Nå går den store rundt og stråler og nyter å være hjemme,- og veldig takknemlig for at nå kan hun spise mat når hun er sulten, for her har vi et matskap med knekkebrød og slikt. Og slippe å vaske alle klærne sine selv, det er visst også verdt å være glad for! Egentlig er jeg veldig for internatskoler som bringer takknemlige barn hjem igjen! Og så er jenta flink og grei og god og hjelpsom, så utfordringene skal vi nok løse etterhvert. Bare mor får smørt seg inn med litt tjukke lag med tålmodighetskrem. Tror den finnes uten resept????!!
dritgrei hei hei! Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 den selges dyrt og den er på resept, men om du får må du dele.... :-) deilig å få hjem ei jente som har skjønt at hun får hjelp av mamman sin hjemme... at maten ikke går av seg selv på bordet og at klærne ikke trylles rene, men at det faktisk er noe som gjøres av hender med hode på. jeg tror det blir fint jeg!!! nok en gang kos dere masse!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå