Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille store fine 12-åringen vår kom hjem fra leirskole i går, en av livets stooore opplevelser.

Og for en gangs skyld blir jeg glad (i skjul, he, he) når hun gråter, fordi hun har fått så mange fine nye venner som hun har måtte si hadet til, og fordi hun har fått en kjæreste. Det har vært både dansing og kyssing og jeg er så lykkelig på hennes vegne.

Hun har slitt med noen dårlige venner det siste året, som har brutt henne ganske ofte og mye ned, så jeg vet hvor mye det betyr når hun nå knytter så lett kontakt med både gutter og jenter, og i tillegg kapret den kjekkeste gutten;-)

Da får det heller våge seg at de bor langt langt borte og at tårene triller fordi hun savner dem.

Og så har vi jo msn og sms og mms og skype og.... Norwegian. Så egentlig er de jo ikke så langt borte likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig med venner og kjæreste og dansing og kyssing! Godt å se når ungene fungerer sosialt!

Lykke til med snørr og tårer i dag da :-))

Skrevet

Oi, så stas. Kjenner jeg gruegleder meg til dne dagen vi er der. Helst vil jeg jo at mine døtre skal forbli ukysset til de blir 30... Men samtidig vil man jo at de skal ha gode venner og oppleve alt det spennende vi opplevde i oppveksten ;-)

Lykke til inn i tenårene!

Skrevet

Å, så fint! Jeg vet jo at du har bekymret deg for henne sånn generelt og lurt på litt spesielt hvordan det skulle gå på leirskole. Og så gikk det altså så bra. Det blir jeg glad av å lese og skjønner at mammahjertet ditt også fryder seg. Noen ganger skal det utenforstående til for at vennene rundt skal skjønne. Når nå nye venner så hvor flott hun er, storejenta di, så var det kanskje det som skulle til for intrigejentene rundt henne også? Uansett så har hun nå fått mange positive opplevelser i sekken og kanskje nye briller på hvis noen stenger henne ute igjen. Hun er jo så søt og fin og flink og kan velge å være sammen med andre enn dem som ikke skjønner hvor fin hun er. Å savne er litt fint det også. Dessuten trenger ikke mamma være redd for hva de finner på når hun og kjæresten er mest sammen på MSN ;-)

Skrevet

hurra for 12 åringer som har hatt det bra!!! da gjør ikke gråtingen noe... når den er av savn og kjærlighet og glede, da er den nesten deilig den gråten....

Skrevet

Er så enig med det Maud sier; flott at jenta di kom i et nytt lys, spesielt for henne selv men også for de rundt henne. Håper denne nedturen ho kjenner på nå kan bli starten på noe veldig fint, har ei på 13 selv og har smertelig erfart hvor utrivelige enkelte jenter kan være mot andre.

Skrevet

Så deilig for både mamma og datter! Dette gir henne nok selvtillit og tro på seg selv. Kult å kapre den kejkkeste gutten!

Og som nevnt før, verden i dag er liten og avstander kortes ned med teknologi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...