Gå til innhold

Hvilket av disse 4 navnene???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Viktor

 

Sturla

 

Gard

 

Jardar

 

Storebror heter Aron :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sturla :)

Skrevet

Fine navn, men likte Viktor best.

Skrevet

Jeg stemmer på Viktor. Det var nemlig vårt guttenavn, men her blir det jente. Etter det liker jeg Gard som jeg synes passer veldig godt sammen med Aron.

Skrevet

Victor/Viktor, Gard på en god 2.plass

Skrevet

Gard eller Viktor ville jeg valgt.

Skrevet

Viktor er koselig og passet best til Aron :)

Skrevet

Viktor passer best til Aron.

Skrevet

Viktor :)

Skrevet

Plasserer de i rekkefølge jeg. Synes alle navnenen var fine og godt brukbare:)

 

Viktor

Jardar

Gard

Sturla (jeg ville heller gått for Sturle, men det er jo en smakssak)

Skrevet

Viktor og evt Gard, de andre likte jeg ikke så godt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...