Brillemamma Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Viktor Sturla Gard Jardar Storebror heter Aron
Asobi Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Jeg stemmer på Viktor. Det var nemlig vårt guttenavn, men her blir det jente. Etter det liker jeg Gard som jeg synes passer veldig godt sammen med Aron.
godiva med 3 gull Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Victor/Viktor, Gard på en god 2.plass
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 14. juni 2008 #13 Skrevet 14. juni 2008 Viktor passer best til Aron.
temine Skrevet 14. juni 2008 #19 Skrevet 14. juni 2008 Plasserer de i rekkefølge jeg. Synes alle navnenen var fine og godt brukbare:) Viktor Jardar Gard Sturla (jeg ville heller gått for Sturle, men det er jo en smakssak)
HH72 Skrevet 14. juni 2008 #21 Skrevet 14. juni 2008 Viktor og evt Gard, de andre likte jeg ikke så godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå