Nr 3 underveis Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Fra en rasende baby, som skreik bare vi tenkte pä ä legge henne ned när hun skulle sove, til en baby som ikke klager när vi legger henne ned. Jeg er bare kjempefornöyd. Nä sovnet hun i vogga i stua, uten at jeg mätte sitte ved siden av, mätte bare putte inn smokken et par ganger. Har tatt ca 3 uker fra vi startet avvenninga fra pupp og bäring for ä sove. Hvordan vi gjorde det? Begynnte med ä legge henne ned ved siden av meg i senga for ä sove, med smokk og lä ä pusta pä hodet hennes. Da skrek hun fält förste gangen. Neste dag la jeg henne i vogga, vogga henne og nynna en kjedelig melodi til hun sovna. Etterhvert har vi bare vugga, og sä til slutt bare gitt smokk, men sitti ved siden av. Tilslutt gir vi nä bare smokk, men er i närheten. Mälet er at vi kan legge henne pä soverommet, og at hun sovner av seg selv, uten at vi mä väre der med henne. Önsker dere som sliter med det samme lykke til, det er absolutt värt det!
Nr 3 underveis Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. juni 2008 Begynnte da hun ble tre mäneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå