Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er -1kg så langt. men jeg er fornøyd med det. har vært skrekkelig kvalm så jeg er bare glad jeg ikke er mere i minus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gikk først opp 5, men nå er jeg gått ned 7, så er på minus 2... men har vært veldig dårlig i perioder da:/ er i uke 16

Skrevet

Er i uke 15 om et par dager. Har gått opp 1,2 kg.

Skrevet

14+5

vekta på -5...:-(

men jeg har litt å ta av så det er ingen fare enda! håper bare det ikke går mer nedover.

Skrevet

Har gått opp en halv kilo.... 170 lang og 74 kilo. Har en del å gå på siden jeg har lagt på meg en del siste året. Straks i uke 15.

Leste på nettet at i gjennomsnitt går man opp 1,3 kilo hver måned første trimester.

Skrevet

Ca minus 2kg, er i uke 16 nå:)

Skrevet

er 1.70 m og veier 56 kg nå. veide 59-60 før. vil IKKE gå ned mer :(

Skrevet

Uff..bare jeg som har lagt på meg?

Vet ikke hvor mye, for jeg har ikke vekt hjemme, men veide rundt 63 før jeg ble gravid og sist jeg veide meg (13+4) (på en annen vekt med alle klærne på da) veide jeg 68. Nå er jeg 14+6 og troor ikke jeg har lagt på meg så veldig mye mer... Men appettiten er jo på topp da, og i disse sommertider blir det mye grillmat og is.

Menmen, det får bare stå til, jeg prøver bare å begrense snop og potetgull :)

Skrevet

Jeg snakker egentlig ikke så mye om vekt, men jeg ser det er så mange her inne som har gått ned, så da er det greit om noen som har gått opp skriver også:)

Jeg er 17+2 og har gått opp 6-7 kg. Disse kom pga kvalme som krevde mat + en enorm sult. Har gått opp ca like mye hver gang, så jeg orker ikke å ødelegge sv.skapet med å bekymre meg for hver kilo som legger seg på kroppen. Det blir tid nok etterpå:)

Skrevet

Hmm jeg har gått opp 2,7kg (veier meg hver lørdagsmorgen) Er 15+3 nå! Magen har kommet så jeg "skylder" på den jeg:) Men klart, spiser jo som en hest.. Har ikke vært spesielt kvalm så maten har blitt liggende;)

Skrevet

Har heldigvis ikke lagt på meg noe enda... er 15+3. forrige gang hadde jeg lagt på meg 5 kg på denne tiden. gikk opp 26 kg totalt!

Skrevet

Er 16+5 i dag, og har lagt på meg ca 2 kg. Magen vises allerede ganske godt, og det har den gjort noen uker også. Har vel i grunn aldri hatt 1 kg. for mye på kroppen, så er vel derfor det merkes så fort på meg kanskje...?

Skrevet

Jeg har gått ned fire og opp to, så er fremdeles på minus to.

Skrevet

vi legger nok på oss alle til slutt. fram til jeg var 16 uker gikk jeg ned 8 kg, men har lagt på meg 6 kg igjen så er nå to i minus. Men tror nå de kommer fort nå. Er i uke 25 nå

Skrevet

Gikk ned noen kilo i begynnelsen, men er nå tilbake til utgangspunktet.

Sist gikk det raskt oppover, gikk opp 20 kg totalt, så jeg regner med at kiloene vil komme. :-(

Skrevet

Gikk opp 5 kg de 12 første ukene. Brennkvikt. Er nå i uke 16 og har stått stille de siste 4 ukene.

Var både kvalm og sulten de første 12 ukene, men kastet ikke opp.

Skrevet

forrige gan gikk jeg fra 65 kg til 90 kg, slå den.....hehe. Men litt over et år etter så viste vekta 55 kg. Bekymrer meg ikke for disse kg., forsvinnere etterpå om du selv vil det!!!

Skrevet

jeg er og en av de få her inne som har gått opp til nå tydeligvis :-)

er i uke 18, og har gått opp 4,5 kg ca...

Har vært slik at jeg måtte spise regelmessig (ganske ofte) hvis ikke ble jeg ille kvalm, så det er ve derfor kg har sneket seg på i god fart...:-/

Men jeg får bare jobbe dem av igjen etterpå - orker heller ikke gå å bekymre meg over dem.... så lenge babyen har det bra, er jeg glad :-)

Skrevet

Sist gikk jeg fra 57 kilo til nesten 80...

Denne gangen begynte jeg på 60 kilo, og det blir spennende å se hvor det ender ;)

Nå har jeg lagt på meg ca 6 kilo. Er 17+0 i dag. :)

Er ikke bekymret i det hele tatt! Jeg måtte spise for ikke å bli kvalm og jeg var utrolig sulten hele tiden i begynnelsen, så de kom fort, men tror det jevner seg ut litt nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...