StineMor_2007_ Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Jeg fikk en datter i oktober 07. og fikk mensen til bake i desember.. da har den vært regelmessig siden.. men no har jeg ikke hatt mensen siden 23 april.. å jeg har mens smerter men kommer jo ikke noe.. jeg er kalm på kveldene veldig trøtt, griner for ikke noe og blir fort hissig.. tør ikke ta en test jeg:(
påtjukken Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 er du den stine eg tror? vil du ikkje vere gravid igjen? da skjønner eg det kan vere skummelt å ta testen, men er det ikkje bedre du tester så du slipper å vere usikker da? lykke til da:)
StineMor_2007_ Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 hei=) ja det er meg hehe.. jo jeg vil jo ha en til men syntes det er litt tidlig å få en ny en no.. hehe.. henriette rekker så vidt å bli 1 år jo hehe... men er jo kjekt å bli ferdig med det da..=) skal ta en test til uken
påtjukken Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 ja må gi beskjed da når du har tatt test:) lykke til:)
StineMor_2007_ Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2008 Da slapp jeg å bekymre meg.. jeg fikk mensen no hehe.. så da slipper vi to tette her.. å det er bra.. helller vente noen år=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå