Katsi Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Er nå 11+2 dager, har hatt blødninger siden uke 6, så jeg har vært en del bekymret kan du si! Fikk se bebisen i 3d også, skikkelig kult! Var hos spesialist pga forrige svangerskap åpnet det seg i uke 23 og ble liggende på sykehus i 5 uker og hjemme resten av svangerskapet. Gutten kom til termin, men denne gangen tar de ingen sjanser. Blir sykemeldt og må ta det med ro fra uke 20. Greit å vite hva jeg har å forholde meg til...
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Så gøy med 3d!Hadde aldri det med 1!Var det dyrt? Har selv vært på 2 ul og to gyn ul til nå, enda jeg bare er 7+2!Pga tidligere hendelser. Men denne gangen banket hjerte!Og er så lettet!Kan hvem som helst få 3d?
Katsi Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Var hos spesialist for å få oppfølging pga komplisert svangerskap sist. Skulle bli vurdert for å sy igjen livmorhalsen, men det ville hun ikke gjøre. Jeg betalte ingenting for dette. Først så vi bebisen på vanlig ul, så spurte hun om vi ville se den i 3d. Var samme apparatet, bare trykket på en knapp. Skal fortsette å gå til denne spesialisten gjennom resten av svangerskapet pga slik det var sist, så gleder meg til bebisen blir litt større, da blir det nok mer å se:) Det er så godt å se at hjertet banker, blir litt roligere da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå