Gå til innhold

Hvordan er formen deres?


2 fra før,nr3 født jan.2011:)

Anbefalte innlegg

Uff, denne uken har vært ganske fæl... Mye kvalme, (som kommer og går akuratt slik det passer den) trøtt og forferdelig sår/øm i underlivet (slutt med dongeri som strammer)

Gleder meg til jeg er ferdig med de første 12 ukene. Var slik i forrige svangerskap også, så håper veldig at kvalme og slapphet forsvinner da også.

Man blir så hjelpesløs, er så mye jeg vil har gjort, men pga kvalmen og til tider oppkast blir det ikke noe av noe. :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse småsymptomer!

 

Stuptrøtt og kvalm i plutselige perioder her også.

Tett i nesa fra første dag, akkurat som sist graviditet.

 

Ganske så tydelig bul på magen.

Er 2. gangs, så magen kommer vel tidligere, men det får da være grenser! Har veldig løs mage også...

 

Begynt å bli følsom for lukter. SLiter f.eks. VELDIG med å skifte bæsjebleier på 2-åringen ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka her ikke vært lett, nei. Har vært veldig trøtt og sliten, pluss at kvalmen har meldt seg. Har heldigvis ikke kastet opp, og håper jeg slipper. Ellers har jeg også begynt å bli sensitiv til lukter :s

Gleder meg til det "går over".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trøtt og av og til litt uvel/småkvalm, men bortimot symptomfri. Det var jeg sist gang også, men denne gang er det enda mindre symptomer enn første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akutt trøtt og akutt kvalm.... og ømme pupper... sånn begynte det allerede forrige uke.... og kjenner at jeg ikke orker trange klær..

 

Håper det snart går over... i dag måtte jeg kaste opp for første gang i svangerskapet...:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt, er heilt skutt når eg kjeme fra jobb. Er småkvalm gjennom heile dagen å har kasta opp eit par ganger,men har blitt bra på kvelden.

Ellers så går det greit, min kjære vil vel sei at eg er litt humørsyk. Men er ikkje de litt tidlikt????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen min er ganske fin, utenom at jeg ca annehver kveld er fryktelig kvalm når jeg har lagt meg til å sove.. Igår hadde jeg en svimlekveld, følte jeg bare satt og snurra i sofaen, hehe:)

Har ganske masse strekke-smerter nedi livmora også, men ser bare lyst på¨alt sammen:) Nå er jeg over 7 uker på vei, og så langt har jeg aldri kommet i et svangerskap før:)

Onsdag er det UL, og vi håper å se et bankende hjerte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok bra skal du se. Lykke til på UL idag :)

Hormonell ja.. Syns litt synd på sambo. kan bli litt mye unødig "bjeffing" fra meg, men han sier at det var akuratt slik i forrige svangerskap, og at han ikke tar seg nær av det. (med andre ord, er vant til det siden det bare er ett år siden sist svangerskap) Bra er jo det, men dumt at det skal gå utover han fordi :/ Får litt dårlig samvittighet!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt tredje svangerskap, og til nå er det mitt beste!

Med de to andre sleit jeg big time med kvalme. Til nå er jeg er ikke dårlig i det hele tatt!!

Håper dette blir det beste svangerskapet, uten kvalme og bekkenplager.

Det eneste som har endra seg på meg til nå, er puppene. De er klare til servering.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt ømme pupper...auauau! Har også til tider veldig vondt i korsryggen,trøtt og pizzatryne..venter bare på kvalmen..

Men er så absolutt verdt det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen her er egentlig grei. Litt svimmel til tider, også løper jeg på do 2-3 ganger om natten...Blæren er ikke som den var det kan jeg trygt bekrefte...Venter vel på at kvalmen snart skal finne veien til meg og, håper jeg ikke får det skikkelig hardt. Jobber i butikk og er lite gøy å hjelpe kunder hvis du føler du må løpe på toalette hele tiden...enten det er den ene veien eller den andre :-/ hehe men det følger vel med å være gravid....får bare holde ut...:-) Er gla for å ha en liten spire i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i helt elendig for. Kvalm fra jeg står opp til jeg legger meg, liten matlyst og mye oppkast, må ligge helt i ro for å holde på maten. Har mer eller mindre bodd på sofaen i snart 2 uker. Så fort jeg har litt energi til overs og kvalmen er borte kaster jeg meg i bilen og kommer meg vekk hjemmenifra, for og se noen andre ansikter. Hjemme ser det ut som det har gått av en bombe (og jeg pleier og være prippen) så jeg gleder meg virkelig til jeg blir bedre og får mer energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er sånn "bob bob". Kvalmen kommer og går her også, i dag har den vært grusom!....er trøtt som en strømpe og ufattelig sliten etter jobb... Har en ganske fysisk krevende jobb og en sønn på 1 1/2 år hjemme som krever sitt og som jeg vil bruke masse tid på når jeg kommer hjem så.... Skal til lege onsdag, så får se hva han sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne uken har vært sånn passe kvalm, overlevelig, men har begynt å lukte ting som ingen andre lukter. Spesielt når jeg sitter å kjører bil..

Verst med puppene om natta, da er de fulle av betong.

Magen er stor og jeg har anskaffet meg mamma- bukser. Begynt å prompe skikkelig å, huffamei!

Litt svimmel til tider har kommet siste døgnet, akkurat som prompen..

 

Vel jenter, her er det bare å brette opp arma - det kommer sikkert mere...

Men "heldig" dere som har mann å dele det med..

Er i uke 6+6

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småtrøtt til tider,sover en del.,

oppblåst

tett i nesa har jeg vært siden jeg fant ut jeg var gravid

( har det en sammenheng????)

Ømme bryst

begynte å bli kvalm for 3 dager siden. ikke sånn spy kvalme men bare kvalm. har lyst på noe men klarer ikke helt å finne ut hva.

jeg blir fortere kvalm av søte ting enn salte.

Hormonell kan man trygt si.......

Tisser hele dagen.

Jeg har ikke hatt de store problemene,men er vell heldig om jeg bare holder meg til de jeg har. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg fant ut hva jeg kunne beskrive det som: KONSTANT SJØSYKE!!!!! Æsj!!!

Jeg vet det går over etter tre måneder, jeg var skikkelig kvalm i fjor og (tenk, det er jammen ikke lenge siden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøtt hele tiden og fryser mye. Puppene er vonde. Men jeg er ikke kvalm i det hele tatt og det er jeg lykkelig for!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært såå fin helt til idag..Huff, idag kom kvalmen over meg!! Håper ikke det kommer til å vedvare så lenge. Føler meg elendig idag, hodepine og kvalm..Det verste er at vi får besøk idag som skal bo hos oss en uke, og de vet ikke at jeg er gravid engang..Hadde ikke tenkt å fortelle det ennå med hensyn til vår gutt på 3, som får en veldig lang vente tid hvis han får vite det nå. Men, er jeg såå kvalm som idag blir jeg nok avslørt av gjestene våre. Håper det går over snart!! Og det er verdt det!! Klem til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...