Gå til innhold

hva betaler dere i husleie?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er studentpar og har et barn, hvor mye klarer dere å betale i husleie? Synes det er vannskelig å finne billige husleier, og sambo mener at vi ikke kan klare mer en 6000kr i mnd..Derfor lurer jeg på hvor mye dere klarer å betale, og hvor mye ekstra dere må jobbe i mnd for å få det til å gå rundt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5425 kr inkl sentralfyr. Heldig med bekjentskaper her:)

Skrevet

hvor mange soverom har dere da?

  • 1 måned senere...
Skrevet

Betaler 6000,- i mnd + strøm! Har 2 soverom, gang, stue, kjøkken, bad og bod samt parkeringsplass :) Er i underkant av 80 kvm! Leiligheten er bare 2 år gammel, så eg har vert ganske heldig!! Er aleine, og ska begynne på skolen i august, så inen tid til jobb her i gården!!

Skrevet

Hærregud... betaler 10000,-i mnd... 2 soverom, stue, kjøkken og mikro bad. 60kvm

Skrevet

7100 + strøm. Bor ikke i en storby.

  • 2 uker senere...
Skrevet

bor i en pen leilighet midt i byen. betaler 2500+strøm-

1 soverom, kombinert kjøkken /stue. gang og bad.

Skrevet

vurdert studentleiligheter??

vi skal flytte inn i en studentleilighet nå i høst. betaler da 5300 for 2 soverom..inkluder strøm,internett,kabel...

ja... :)

 

Skrevet

Vi betaler 14.800 kr i mnd, 2 soverom. Bor midt i Oslo da:-p

Skrevet

Jeg bor alene med et barn å betaler 13 000 i mnd :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...