Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Dere som er studentpar og har et barn, hvor mye klarer dere å betale i husleie? Synes det er vannskelig å finne billige husleier, og sambo mener at vi ikke kan klare mer en 6000kr i mnd..Derfor lurer jeg på hvor mye dere klarer å betale, og hvor mye ekstra dere må jobbe i mnd for å få det til å gå rundt.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 5425 kr inkl sentralfyr. Heldig med bekjentskaper her:)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #4 Skrevet 15. juli 2008 Betaler 6000,- i mnd + strøm! Har 2 soverom, gang, stue, kjøkken, bad og bod samt parkeringsplass Er i underkant av 80 kvm! Leiligheten er bare 2 år gammel, så eg har vert ganske heldig!! Er aleine, og ska begynne på skolen i august, så inen tid til jobb her i gården!!
ateena_k Skrevet 15. juli 2008 #5 Skrevet 15. juli 2008 Hærregud... betaler 10000,-i mnd... 2 soverom, stue, kjøkken og mikro bad. 60kvm
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 bor i en pen leilighet midt i byen. betaler 2500+strøm- 1 soverom, kombinert kjøkken /stue. gang og bad.
snart mor til 3 Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 vurdert studentleiligheter?? vi skal flytte inn i en studentleilighet nå i høst. betaler da 5300 for 2 soverom..inkluder strøm,internett,kabel... ja...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Vi betaler 14.800 kr i mnd, 2 soverom. Bor midt i Oslo da:-p
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #10 Skrevet 10. august 2008 Jeg bor alene med et barn å betaler 13 000 i mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå