Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 hva får BORT hemorridene, og jeg driter i kløen! hehe, pun not intended
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 hemorroide salve fra apoteket, actos anal eller noe... koster par og 60 kroner. Du kan og ta isbiter i en klut og holde mot for å få de til å trekke dem sammen. Viktig å putte dem inn i rumpehullet visst de er utenpå etter hver avføring, da gjør det og mindre vondt.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 den salven hjalp bare på kløe hos meg, gikk ikke bort...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Actos anal fikk ikke hemoriden min bort, men derimot så sprakk den......Har ikke merket noe til den siden, så kanskje den kan funke slik også?!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 auauaua, gjorde ikke det vondt?? grøss..
KaMa Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Spis fiber, spis svisker, vær i bevegelse, drikk mengder av vann. Dette får fart på tarmsystemet. Salver du får på apoteket hjelper jo ikke dersom du ikke gjør noe med hvorfor du får hemorider. Er du gravid kan det være at fosteret presser på tarmsystemet, og da er det bare å prøve å finne noe som lindrer frem til ungen er ute, anbefaler i så fall xylocain.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Kan opereres vekk hvis du er veldig plaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå