Gå til innhold

noe på gang her?!?!?!?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

sitter med kraftige menssmerter i ryggen som kommer og går.. vel, de forsvinner ikke helt men kommer opp med topper. hatt menssmerter i flere dager nå, men de har tatt seg opp i styrke nå! sitter helt rolig og de forsvinner ikke...!! termin neste uke, så jeg håper virkelig det er noe på gang!!

vondter mottas med smil nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt vond kropp lenge, men ikke sånn vondt. Så nå bare håper jeg på nye vondter, akkurat som deg... ;) (5 dager til termin!)

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her tar smertene seg opp nå... krysser fingrene for at det ikke er noe lureri!!!! auau..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter jeg med termin i dag, og kjenner ikke en ting... Håper snart det skjer noe her også.

 

Lykke til jenter, håper dere ikke trenger å vente så lenge - og send gjerne noe fødestøv denne veien :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vondt!

Menssmerter i ryggen. Fikk det i går, hadde jevne rier hele dagen. Var inne på sykehuset, 2 cm åpning, men livmormunningen var ennå for lang!! Dette tar tid...gikk en tur, inn og fikk smertestillende, slappet av litt, ny sjekk og da var den blitt kortere...MEN dro hjem for å sove. Sover best hjemme, og nå har jeg sovet en del i natt faktisk. Nå har det stagnert litt...søren også...noe er jo på gang- det er så tungt å gå slik å ha vondt så lenge når det går så tregt!! Håper den lillepia kommer i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...