JulieF*Victoria* Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 To CB Digital i dag morges med GRAVID lyser mot meg:) Har prøvd i 10 måneder, så dette er en gledens dag:)
Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Velkommen inn hitt. Gratulerer så masse med spiren
Nønneliten-kommer i feb09 Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Gratulerer så masse. Kjekt da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå