roxanne Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Det er tiden for såpebobler og jeg husker ikke oppskriften. Zalo, glyserol... Noen som har en oppskrift?
Himmel og hav Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 0,5 dl Zalo (eller annet oppvaskmiddel) 1 ¾ dl kaldt vann 5 dråper glycerin (kjøpes på apotek) bitte litt sukker Prøv deg frem. Kanskje må du tilsette et par dråper ekstra glycerin, eller bitte litt sukker for at såpeboblene skal bli seige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå