Mamalicious Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Jeg og sambo hadde barnefri forrige helg , bestemte oss for å kose oss med goood mat (som han skulle lage) og litt drikke . Klokka 19:00 åpna jeg den andre cideren og vi satt og så på film . Han spurte heletiden om jeg begynte å kjenne alkoholen, siden det var 1 1/2 år siden jeg hadde smakt alkohol. Jeg kunne ikke si at jeg begynte å merke det allerede , så "neeeeida" . en 1/2 time senere gikk han inn på kjøkkenet for å starte med maten, og jeg begynte på min 3 cider , han gikk ut i stua 5 min senere for å spørre meg om noe , meeeeeeeeeeen , der lå jeg rett ut og sov MED cideren i hånda! jaja .
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Hehehe våknet du etterhvert eller fikk du en laang nattssøvn?
Mamalicious Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 hahaha nei desverre! Så han satt alene å spiste biff+++ Jeg er umulig å våkne når jeg først sovner ! Så han lurte på hvordan det kom til å gå når babyen kom , men våkner med en gang ho begynner å ynke seg Skjønte lite når jeg våkna på sofaen morran etter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå