Alba44 Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Jeg snufset i går da jeg og ei venninne snakket om fødslene våre. Må le litt av oss...Er ikke første gangen det skjer. Den vanvittige gleden og uforglemmelige opplevelsen gjør meg fortsatt så rørt ) Kom også noen tårer da jeg så "Sex in the city" for 2 dager siden... ;o)
små Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 hihi, da jeg så sex og singellib filmen forrige fredag..da stortuta jeg:P
*Lissi* Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 I går:-) Er gravid og super hormonell for tiden, hehe! Trenger bare se en liten baby så sipper jeg:-)
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Lo så jeg grein i går da vi la oss...hehe....pga at min gale samboer dansa rundt i min neglisje med "snabelen" hengene sånn "pent" på utsida.....ubetalelig syn....morsom fyr jeg har :-)))))
Alba44 Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2008 rosa på rosa: Godt vi er to ;o) Var liksom ikke helt forberedt på at det var en gråtefilm jeg da....
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Smågråt i sta da jeg leste Vålerengas innlegg om gutten som slo hodet, snufsa litt under Sex in the city filmen på torsdag. Ellers har jeg ikke grått skikkelig siden jeg var i mannen til en venninnes begravelse for 3 uker siden...
BettyBoob Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 på onsdag, var hos shrinken min og snakket om mamma
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Sipper hele tiden jeg. Gravid og hormonell som jeg er . Trenger ikke være en stor grunn for at jeg gråter. Fikk mld fra sambo i natt (han er bortreist) hvor det sto "gratulerer med dagen, jenta mi. Jeg elsker deg over alt". Da begynte jeg å gråte skikkelig....hehe
Stjerne37 Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 I går kveld,så reklame for filmen Lorensos olje.
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 Sist jeg virkelig gråt var vel torsdag forrige uke etter undersøkelsen....da var det endel tanker..nå ser det ut til at det skal gå bra...så jeg gråt ikke da jeg fikk vite at jeg skulle opereres....
små Skrevet 14. juni 2008 #11 Skrevet 14. juni 2008 hihi, nei ikke jeg heller.. men jeg var ikke den eneste som gråt på filmen..så meg rundt i salen, og de rundt satt og snufsa de også hehe
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 14. juni 2008 #12 Skrevet 14. juni 2008 I natt. Jeg tenkte på graviditeten min og fødselen og alt det der og hvor fin tid det var, og hvor mye jeg savner alt sammen. Tenker ofte på jordmoren som tok imot barnet mitt og at jeg aldri får se henne igjen. Jeg syns det er så leit at jeg ikke har fått snakke med noen om fødselen, bortsett fra på den raske hjemreisesamtalen. Nå er det bare tre uker siden jeg fødte, så jeg er nok ikke helt god enda.
Mamsen87 :) Skrevet 14. juni 2008 #14 Skrevet 14. juni 2008 En uke siden da familien ikke ble glade over og få et barnebarn til..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. juni 2008 #15 Skrevet 14. juni 2008 I går, på kjøpesenteret av alle plasser. Traff en bekjent av familien og kom i snakk om bestemor som døde for snart to mnd siden. Hadde akkurat vært hos psykologen og var vel litt frynsete... :-p
roxanne Skrevet 14. juni 2008 #16 Skrevet 14. juni 2008 Jeg var berørt i går kveld da jeg så dokumenteren om Freddie Mercury (hadde tatt den opp) og så hvordan AIDS sykdommen tar liv. Jeg jobbet med AIDS syke da det var på sitt verste på 80 tallet, så alt dette kom tilbake. AIDS er farlig i dag også, men flere lever lenge med medisiner. På 80-tallet hadde vi ikke så gode medisiner å bruke.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. juni 2008 #17 Skrevet 14. juni 2008 Det husker jeg ikke, gråter sjeldent. Tror ikke jeg har grini siden begravelsen til bestemoren min i juli i fjor. Jo forresten, jeg gråt i begravelsen til min morfaren til mannen min i oktober i fjor. Det var trist:( Kan ikke huske at jeg har grått etter det. Hmm... skal tenke på det jeg. kanskje jeg kommer på noe.
mamma`n til nurk Skrevet 14. juni 2008 #18 Skrevet 14. juni 2008 i morges. Lei meg for at ting ikke er bra mellom meg og min kjære...ennå (har fortsatt håp) og fordi han er på ferie og jeg savner han.
*SamSung* Skrevet 14. juni 2008 #19 Skrevet 14. juni 2008 I går kveld, av denne linken : Ellers har jeg grått litt i det siste pga dårlig forhold mellom meg og sambo, og fordi sjansen for å bli gravid er redusert..
jentelykke + guttelykke Skrevet 14. juni 2008 #20 Skrevet 14. juni 2008 Jeg gråt i går kveld fori lille jenta på 6 uker skrek og skrek, og jeg klarte ikke å roe henne ned... Mammahjertet bristet... Hun roet seg til slutt da. Hadde nok litt vondt i magen stakkar.
giggsi Skrevet 14. juni 2008 #21 Skrevet 14. juni 2008 Har grått mye det siste året.Sist da jeg såg sykehuset som avviste meg da jeg var gravid og veldigt syk.Jenta kom 13 uker for tidligt bare 2 dager etter de avviste meg .
Minesmå:)+en til! Skrevet 14. juni 2008 #22 Skrevet 14. juni 2008 Jeg gråt nå nettopp, av videoen som "mine-sko" gråt av.... SÅÅÅ FIN!!! ÅHH...
Mammaen til Isak Skrevet 14. juni 2008 #23 Skrevet 14. juni 2008 Gråter lett jeg i grunn, siste gangen jeg gråt var nok forrige dagen da min kjære tok et godt tak rundt meg og sa han elsket meg over alt på jord, hadde hatt et par tøffe dager følelsesmessig og trengte nok virkelig det han gjorde, selvom han sier det hver dag fikk det meg til å grine den dagen ellers så gråt jeg når ei venninne blei lagt inn på sykehus for en stund siden, jeg gråter når jeg savner gutten min som er hos pappaen, når jeg tenker på de gode venninnene mine som er gått bort de siste årene og sånne ting.
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 14. juni 2008 #24 Skrevet 14. juni 2008 Senest i går da jeg ble skikkelig skuffa over ei som jobber i barnehagen, hun oppførte seg (etter min mening) veldig uproffesjonelt (sikker skrevet feil) da vi kom i snakk om en overgreps sak som jenta vår er oppi.... Har med andre ord gråti masse di 2 siste mndene..
Candy girrrl Skrevet 14. juni 2008 #25 Skrevet 14. juni 2008 Vet ikke om jeg tør si det.. Jeg skulle fortelle mannen min (kulturidiot) hva Henrik Ibsens dikt om Terje Viegen handlet om. Og kombinasjonen av 2 glass rødvin og pms på det ilskeste så begynte pika_det leppa å dirre. Måtte knipe meg i låret.. Er det mulig å bli så pinglete? Også lettrørt av Disney for å si det sånn :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå