Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Vi hetser og hater folk fordi de røyker, spiser det som er "nei-mat" osv Så hva med idiotene som er hysteriske med vekta? Fa** skal dere med å bli gravide om dere ikke tåler og gå litt opp i vekt!? Trodde dere at dere skulle holde dere på start hele veien dere, eller? La nå dette vekt greiene ligge til etter svangerskapet, så kan dere slanke dere som gale da! Ikke bra for fosteret vet dere, med stress og slanke tanker hele tiden! Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp opp 5 kg i uk 29! hehe, dust, hva trodde du da??
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Signerer denne! I den vestlige verden er damer helt forskrudde når det gjelder at kroppen forandres under og etter en graviditet. Jeg har lest flere innlegg fra en person på 2. trimester som forteller om hva slags dop hun skal ta etter fødselen for å komme tilbake til den samme unaturlige lave vekta. I mange andre kulturer så setter man pris på og hyller de moderlige tegnene, men vi forventer at man skal se ut som en jævla Barbie selv etter å ha poppe ut flere unger. Hvis man ikke takler at kroppen forandrer seg så burde man la være å få unger, da!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Helt enig! Jeg kan legge til at jeg også er ganske lei av å lese alle slanketipsene folk med spiseforstyrrelser kommer med her inne. Det er en ting at de er syke, men hvorfor må de "hjelpe" andre med å fp det liksom?
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 =) Vekt? Hva er det? Er det den saken som jeg må gå på når jeg er på kontroll hos lege/jordmor..? =) Hittil har jeg lagt på meg 16 kg i svangerskapet og har (om fem minutter) 9 dager igjen til termin =) Jeg er stor, jeg er gravid, jeg er strålende og jeg er lykkelig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå