Brillemamma Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Jeg får bare ikke sove.. Legger meg kl 23-24, og våkner igjen rundt kl 5. Da får jeg ikke sove mer. Er jo kjempetrøtt.. Småen våkner i 7-halv8tiden, og da er det full rulle..men jeg er jo stup trøtt da..( Andre som sliter med søvnen?Håper det ikke skal fortsette sånn resten av sv.skapet..
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 det høres ikke noe særlig ut! ingen flere barn i hus her da, men jeg sliter med søvn også. eller, trøtthetsfølelsen i det hele tatt. kan stå opp om morgene og ikke føle meg trøtt før 3-4 på natta. prøver å legge meg, men sovner ikke.. det er ikke noen spes grunn tror jeg, bare er ikke trøtt og sover dårligere. Får håpe du ikke har så lenge igien? =)
Diamanten Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Jeg kan singnere her.... legger meg ikke før 23 tiden jeg heller, så våkner jeg igjen i 03-04 tiden og det tar lang tid før jeg sovner igjen...inatt våknet jeg med verdens vondeste legger og hofter.. Jeg er i uke 38jeg da så har ikke så lenge igjen tror jeg...
snart 2barns mamma!!:D:D Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Sliter også med søvnen.Legger meg rundt 23.men tar gjerne et par timer før jeg sovner,så våkner jeg gjerne et par ganger på natten også,og tar evigheter før jeg klarer å sovne igjen.I natt klarte jeg ikke sove før rundt hall 4,uansett hvor mye jeg ville!.
kriztie Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Ja det er ikke lett! Sovner som regel ikke for i 4-5 tida på natt, så er det opp igjen 09.00. Når klokka begynner å nærme seg 23-24 er jeg kjempe trøtt, men kroppen faller ikke til ro. Så er jo selvfølgelig lillemann våken om natta, å ligger å sparker og vrir seg! Prøver noen ganger å ta meg en liten time på sofan, det hjelper:o)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Slenger meg på. I natt hadde jeg skikkelig urolige bein og måtte bare stå opp. Ellers går natta ca sånn: legger meg i 23-24-tiden, vesla sparker og styrer inni der en times tid før jeg sovner. Våkner som regel hver 11/2-2.time for å tisse...Blir lite sammenhengende søvn, og er glad jeg kan sove litt utover når morgenen kommer. Da har jeg som regel "tisset fra meg det meste" og ligger noen timer til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå