Lykkeli`tiliten Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 noen få dager igjen.. og har vært plaget av kynnere en stund men nå er de værre. inatt våknet jeg av de og sovnet igjen.. sitter i ryggen og oppe på venstre side . kan det være begynnelse på noe? håper jo det ! men syns det gjør vondt utenom når kynnererne kommer også er det vanlig? eller skal det være smertefritt imellom??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå