Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

av at enkelte lyver om meg

av å repetere meg selv, forsvare meg selv

av stygge blikk fra folk jeg knapt kjenner

Nå gir jeg rett og slett opp

dere får si hva dere vil om meg

Så lenge JEG vet hva som er sant så får dere tro hva dere vil

Orker ikke å bruke mer energi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"You Go Girl!"

vet ikke hva nøyaktig som har skjedd, men mener tid brukt på unødige ting er bortkastet tid!

Skrevet

Nemlig

Du ANER ikke hvor mye tid og energi jeg har brukt på å prøve å forsvare meg, men er som å stange hue mot veggen, for samme hva jeg sier har disse visse folka bestemt seg for å tro det verste.

Så nå er jeg lei.. orker rett og slett ikke å repetere meg selv mer..

De får bare velte seg i løgnene sine. Jeg vet iallefall hva som er sant

Skrevet

Snakker om løgner du...

Skrevet

Er det det er.

Men samme hva jeg sier så velger dere å tro det latterlige tullet dere har innbildt dere.

*rister på hodet*

Skrevet

Både i går og i dag har du hengt meg ut her inne.

Jeg har ikke hinta engang til hvem du er.

Prøver du å dytte meg ut herifra og?

Skrevet

Kjære deg..

Det er du som har endret historie om dette innlegget.. Fra å ha snakket sammen om det, for så til at du sier du ikke vet hvilket innlegg det er snakk om.. Så har du aldri skrevet det, for så å ende opp med at det ikke handla om meg?

Det gjør deg ikke særlig troverdig..

Når du ikke klarer å svare på spørsmål jeg stiller deg, så er det ikke stor å gjøre..

Skrevet

Idag??? Hva har jeg hengt ut deg med idag?

Skrevet

* Snakket sammen om det er det du har påstått vi har gjort, jeg ANER ikke hvor du skal ha fått for deg at jeg har kalt deg det du påstår

* Jeg kan ikke noe for at du er så¨selvsentrert at du innbiller deg at alle inlegg handler om DEG

* Jeg har ALDRI kallt deg for det du påstår jeg har gjort, og som du skrev til mannen min.."det stod ikke direkte"..vel kanskje fordi det IKKE handla om deg da vet du

Hvilke spørsmål?

Ikke stort å gjøre?

Er ikke det når jeg får slike beskyldninger slengt i trynet som ikke kunne vært lengre vekk i fra sannheten.

Håper du er fornøyd med deg selv når du blanda svigers oppi noe som du skulle tatt opp med meg til å begynne med.

Datteren min har mista sin farmor og farfar pga dine intriger.

Du aner ikke hvor mye jeg H**** deg for at du har frarøvet meg smilet og latteren hennes hun kom med når hun skjønnte at det var bemo og bettepa hun skulle besøke..

Men det driter du vel i så lenge du har ALLE på din side?

Skrevet

*kremt* Dette tror jeg dere bør ta på privaten, og ikke her inne.

Skrevet

Er det ikke lurt å ta sånne ting som dette via PM eller på annen måte?

Skrevet

Herregud.. Jeg VET det handlet om meg, for DU sa det gjorde det!

Snakker om å innbille seg ting! Tror du virkelig jeg glemmer sånt? Men det gjør visst du..

Vettu.. Dette her er ikke mine intriger! Og enda godt at andre ser det! Du bør ikke snakke om å gå til svigers med ting, for der er ikke akkurat du en liten engel!

At jeg har frarøvet henne det er bare bullshit! Det er det dere som har gjort! Jeg har slitt med dårlig samvittighet for det som har skjedd, men heldigvis har jeg oppegående personer rundt meg som har fått med til å innse at dette ikke er min feil!

Det er synd som du sier, at dette skal gå utover barna!

OG , jeg har tatt opp dette med deg hundre ganger! Spurt om du kan fortelle meg HVA jeg har sagt og gjort! Men du har ALDRI kommet med noe svar! Åssen kan jeg da ta opp dette med deg??

Skrevet

Jeg har sagt mitt!

Vi vet godt at dette aldri kommer til å endre seg! Derfor er det ingen vits i å prøve engang! Jeg gidder ikke lenger å forsvare og forklare meg for falske mennesker!

Skrevet

Dere.. Værsåsnill..

Ta dette privat!

For deres egen skyld!

Skrevet

Handla om deg??

Når skal jeg ha sagt det?

Jeg orker ikke engang å bruke mer tid og energi på deg.

Er dine løgner som er skylden i at datteren vår er frarøvet besteforeldrene sine..for det var etter dine beskyldninger om meg svigers sa de ikke ville ha mer kontakt med oss og det sa svigermor til mannen min.

Kalt deg for en dårlig mor my ass. At du i det hele tatt kan tro at jeg skal ha kallt deg for noe slikt.

Nei..

Send meg det latterlige inlegget der du påstår jeg har kallt deg det på mail, så kan jeg sitte og le over hvor latterlig selvsentrert du er

Skrevet

Sure will!

Skal sende deg det jeg! Men samme hva du sier, så endrer ikke det den følelsen jeg satt med når jeg leste innlegget!

Skrevet

Spiller ingen rolle

Jeg orker ikke mer..

Dette er en situasjon som ikke vil komme til å endre seg da jeg tydeligvis er ei som flyg rundt og kaller andre for dårlig mor og sier masse andre stygge ting (som jeg er blitt fortalt)

Samme hva jeg sier eller gjør så møter jeg bare en vegg, ingen tror meg samme hva.

Jeg forlater dib

orker bare ikke mer av disse beskyldningene

Skrevet

Hadde du gått til meg med det så hadde jeg rettet det ut. For jeg har ALDRI kallt deg for ei dårlig mor. Bare spør samboeren din hvor mange ganger jeg har sagt det.

Men nå er alt ødelagt og vil aldri kunne rettes på igjen.

Og vil aldri tilgis

Skrevet

Du er bare patetisk..

Ikke jeg som har skrevet dritt hver dag her inne..

Nå har du mail..

Jeg har ren samvittighet for dette, og godt er det! Det er du som flyr med løgn!

Skrevet

Pussig

Jeg har helt ren samvittighet selv..

For jeg har ikke jugd

Skrevet

Det var da litt av noen venner du må ha. Hadde nok tenkt meg om bytte ut ett par om du opplever slike ting.

Skrevet

Dere bubrde virkelig føle dere pinlig berørt begge to! Sitte her å holde på sånn om og med hverandre i en tråd på et åpent forum. Det er virkelig patetisk. Er dere fjorten år gamle intrigemakere?

Skrevet

Ja tenkte det samme som Teline. Det må da kunne gå an å oppføre seg som voksne mennesker og ta dette privat.

Greit at det er lett å la seg rive med,men tenk dere om før dere hakker løs på hverandre på et åpent forum.

Håper dere finner ut av probl:o)

Skrevet

Støtter Stalla i det siste. Dere får løse dette. Utfra tråden fremkommer det at det er barn som får svi pga dette, og det er ikke ok.

Skrevet

Helt enig med de over her..ta dette en annen plass..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...