AndreVonDrei Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Bursdagen min begynner å nærme seg og mannen min har fått det for seg at jeg skal få en gave hver dag frem til selve dagen. Han har tatt helt av! Barselsgave, morsgave, bursdagsgave -ja, hele pakka i ett liksom, hehe. Koselig det altså, men litt ironisk med tanke på det innlegget jeg skrev her tidligere ;-). Han er søtaktig og kry, nybakt pappa, han :-)!
LinnisR83 Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Jeg kan legge ut på anonym for deg om du vil!!!!
Bare™ Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Han er jo bare så stolt!!! Over rugekasse mammaen til barna sine som endelig er i mål!! Litt søtt, da...
AndreVonDrei Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2008 Gudameiiii, kom dette innlegget her på krangle....nei, huff og huff ;-). Syntes det var litt morsomt da, når jeg i hormonell irritasjon skrev et innlegg om nettopp dette gavehysteriet her tidligere :-p
LinnisR83 Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Syntes mannen din er snill jeg. Alt jeg får om dagen er sure sokker og en komando på å holde det reint her, siden jeg er sykemeldt. Håper jeg og får masse gaver etter 9 mnd med ruging!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå