Gå til innhold

Litt ironisk....Ang.gavestyr...:-p


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bursdagen min begynner å nærme seg og mannen min har fått det for seg at jeg skal få en gave hver dag frem til selve dagen. Han har tatt helt av! Barselsgave, morsgave, bursdagsgave -ja, hele pakka i ett liksom, hehe. Koselig det altså, men litt ironisk med tanke på det innlegget jeg skrev her tidligere ;-).

Han er søtaktig og kry, nybakt pappa, han :-)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jeg legge ut på skravle for deg?

Skrevet

Jeg kan legge ut på anonym for deg om du vil!!!! ;)

Skrevet

Han er jo bare så stolt!!! Over rugekasse mammaen til barna sine som endelig er i mål!!

Litt søtt, da...

Skrevet

Gudameiiii, kom dette innlegget her på krangle....nei, huff og huff ;-).

 

Syntes det var litt morsomt da, når jeg i hormonell irritasjon skrev et innlegg om nettopp dette gavehysteriet her tidligere :-p

Skrevet

Syntes mannen din er snill jeg. Alt jeg får om dagen er sure sokker og en komando på å holde det reint her, siden jeg er sykemeldt.

 

Håper jeg og får masse gaver etter 9 mnd med ruging!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...