Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Litt rart spm, men etter jeg fant ut jeg er gravid har jeg konstant dunking i magen. Det vises både fra yttersiden, å kjennes godt på innsiden. Kan det være fordi pulsåra ligger litt i klem?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Helt vanlig. Sikkert fordi det ligger "mer" der, men skal være ufarlig
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Hos damene som ser ut som beinrangel, så kan man tydelig se pulseringa i aorta abdominalis!! Helt ufarlig, men skikkelig turn off hvis det blir for ille:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå