amk1 Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Noen her som har prøvd det? Har bestilt og er spent på om det er lett og få til og blir bra:-)
Labambie Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Jepp,det ligger ubrukt på bordet her... :) Hun må jo sove eller noe for at det skal gå da,hånda/foten må være inni der ganske lenge... Så jeg er litt rådvill om hvordan vi skal få det til,og hva vi skal ha den støpen i...
Mojo med trollungen Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Hahahaha det var det værste klinet jeg har prøvd.. ødla boller og målergreier.. og fikk ikke til da tulla dro ut bein og hender lenge før det var blitt ferdig.. uff.. kasta bort penga mine der ja.. tror nok du burde vente til h*n sovner ja.. må kjøpe meg sånn jeg kan lage fotavtrykk istede.. tror det funker bedre for meg.. men lykke til altså lov å prøve sifra hvis dere får til jeg fikk ikke buhu...
mamma`n til nurk Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Er det baby art 3d print du har bestilt? Isåfall var den utrolig enkel! Bare å kna "formdeigen" godt og trykk hånda eller foten i den, bland gipsen og hell i:) Gjorde det her om dagen på snuppas 3 mnd dag, og ble veldig fornøyd med resultatet:) Kjøpte inn ekstra gips, så jeg fikk laget gipsavtrykk til alle besteforeldrene også Kan lage så mange du vil før deigen stivner(24 timer) Her ble det 6 stk hender og 6 stk føtter iløpet av dagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå