Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Begynte med at jeg blødde i 3 uker. Ga seg,så kom det veldige smerter.Gyn trodde da jeg hadde hatt en cyste på venstre eggstokk,da hun så små skygger på UL. Har gått på dobbel dose med antibiotika denne uken. Smertene er mye mye bedre,men i dag hadde jeg begynt å blø igjen:( Skal egentlig ikke ha mensen før om 1,5 uke. Blir så bekymret av dette her:( Får jo ikke ringt legen føre på mand. Noen som har erfaringer med dette??? Er det vanlig med blødninger etter infeksjon der nede???? Pleace noen som vet??
LadyLuck & Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 hadde det de kalte en utposning på livmoren etter sist fødsel (fint ord for cyste). Gikk på antibiotika i to uker, og da den begyte å virke blødde jeg litt (cysten må jo ut vet du..) Men måtte sjekke med lege for å være sikker. Så sikkert helt normalt, men ville dobbeltsjekket med legen/HS/etc *lykke til*
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 Ble litt beroliget;) Men skal ringe legen til mand,men er leeeeeeeenge og vente i to dager på og få snakket med dem:( Men hun mente at det var litt "rester" igjen så er jo mulig det er det som kommer ut nå. Tok siste antibiotikaen på onsd kveld. Så kan jo være "siste" rest som er på vei ut. Har du vært fin etter alt var over??? Ikke hatt mye smerter,blødninger osv?? Blir så bekymret jeg,livredd for at jeg brått ikke kan få flere barn osv:( Men hun sa jeg IKKE skulle bekymre meg da..men jeg bekymrer meg over ALT å da:(
LadyLuck & Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 tror hvertfall allt går bra her.. etter end antibiotika kur, fant de ikke noe på blodprøvene, så fikk ikke ny UL (litt dumt syns jeg, men for dyrt å ta priv) ikke hatt noe vondt siden, bortsett fra litt murringer før mensen, og det er jo helt normalt. Det som er det kjipe oppi det hele med meg er at det kunne vært unngått/oppdaget før. De var så i hast med å få meg ut av sykehuset etter fødselen (lå bare 1,5dager. Var jo inne igjenn før det var gått en uke med dette her, så ikke fornøyd nei.. ble dette oppdaget i forbindelse med fødsel? For da kan du kontakte barselavdelingen på ditt sykehus, si at du er bekymret, og da er de pliktige til å ta i mot deg og sjekke deg (ikke sikkert du får UL, men de skal hvertfall ta blodprøver..)
LadyLuck & Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 holde meg oppdatert?? *krysse fingrene for deg*
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2008 Nei,ikke i forbindelse med fødsel;) Fødte for snart 3år siden jeg hihihi. Bare brått begynte og blø,og fikk smerter. Men smertene er mye mye bedre,så regner med at det er på bedringens vei. Men skal kontakte Volvat på mand,bruker en gyn der. Men regner med det er normalt. Snakket med henne på onsd,men da hadde jeg jo ikke begynt og blø igjen,så spurte ikke om det da.men hun sa det var veldig vanlig og føle seg øm,og ha murringer etter en slik inf.Kunne henge i i flere uker. Og det var helt normalt. Så da får jeg satse på at dette er normalt å. Lenge siden er det du hadde det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå