Gå til innhold

Hva skal dere finne på i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag så tenkte jeg at jeg og guttungen skulle gå oss en tur ned på senteret og kjøpe noen leke biler til han.. Noe mer enn det vet jeg faktisk ikke.. Vurderte å rydde litt her da..:) Er ikke heeeelt toppers vær i dag heller:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er markedsdag her idag,. så tenkte å rusle opp dit hvis været blir bedre..

Etterpå kommer mamma og pappa en tur.. =)

Skrevet

Skal en tur til Sverige å handle i dag og så orden litt i hagen på ettermiddagen. Grille til kveld'n.

Skrevet

Skal kjøpe nytt spisebor (kanskje, hvis det er så bra som det så ut på annonsen)

Og så skal jeg rydde og flytte om litt på rommet til lillegutt. Det fungerer ikke sli det er nå, stor gutt trenger mere gulvplass :o)

Skrevet

Skal på utdrikningslag for 2.helgen på rad.

Frister ikke så mye i dag, og så blir det bryllup neste lørdag.

Blir alt for mye festing og rangling for tiden.

Skrevet

Vi skal til Gautefall, siden jeg ikke har sett hytten som samboeren har laget enda :) Flinke mannen <3 Så skal en av oss beise, mens den andre er ute med sønnen vår. Men vi drar når han har sovetid, sånn at kjøreturen ikke blir så lang for han.

Skrevet

Butikkdag:-)

Skal først på Skeidag og Bohus og se etter spisestue, så skal vi på shoppingsenter etterpå:-)

Skrevet

skal låne bort jentungen slik at vi kan få handle litt ifred =) (er ikke lett å handle når vesla bare er 10 uker gammel) og kanskje få litt mamma/pappa tid sammen..

Skrevet

er fortsatt syk, så kommer meg nok ikke langt.

Må dessuten mest sansynlig være inne med ungene (hoster nå de også) mens sambo skal til svigermor å fikse dassen...

Skrevet

Jeg skal pakke ut København kofferten min ....og rydde litt her .

Så skal jeg på uteteater med jentene mine - dyrene i hakkebakkeskogen !

I kveld skal jeg på byen for første gang på 4 år :o) på jentekveld !! Yoho !

Skrevet

Hvis det ikke øser ned etterpå så skal jeg og lillegutt til byen,er korpsfestival.Han elsker korps,jeg hater korps,men hva gjør mann ikke for dem små:)

Skrevet

Kommer litt an på, guttungen hadde litt feber i går kveld, mest sans. pga. 15 mnd vaksinen han fikk for 12 dager siden. Han spiser frokost nå og vi skal måle tempen etterpå. Om han er feberfri og det slutter å regne, så skal vi til en venninne å grille.

Skrevet

Først skal vi ut å handle, så skal min kjære spille fotballkamp og vi skal heie på dem=) Å i ettermiddag skal jeg jobbe..

Skrevet

Vi er bedt på grilling hos et vennepar :o)

Skrevet

Tenker vi tar oss en liten bytur etter lunsj idag. Kjøpe en liten leketing til lillegutt som jeg har ventet på at butikken skal få inn igjen... Ellers bare kikke litt og kanskje ta en is:) Så skal vi se på håndballkamp, Ukraina-Norge. Blir overnatting hos svigers idag siden naboen skal ha vorspiel og nachspiel med masse gjester, så da tenkte vi det var best å "rømme" ettersom soverommene våre ligger vendt mot uteplassen deres og de er flinke til å "bråke";) Da kommer vi til å kose oss med take-away-mat, kanskje indisk?? Nam, gleder meg:D

Skrevet

Vi er hjemme alene siden mannen er på jobb. Må vaske sengetøy siden minstemann tisset gjennom i natt. Og så skal han sove litt. I ettermiddag skal vi vel kjøpe mat, rusle i byen og feire at lille vampyr kan si pizza med å lage nettopp det:)

Skrevet

Snart kommer svigers og henter mini, de skal ha han til i morgen. Så skal sambo og jeg til Sverige og handle og kose oss og slappe av i kveld. Deilig :0)

Skrevet

Tenkte oss en tur å se på bilstoler på Bilstoldager på Barnas Hus- var jo godt nedsatt så selv om det ikke skal byttes sete før til høsten er det greit å kjøpe på salg. Prøve de i bilen må vi og.....

Skrevet

Nei si det? jentene sitter og diskuterer hva de vil gjøre:P hehe.. så søte atte..

Skrevet

I dag skal jeg og lillesnupp til foreldrene mine og feire min (bursdag i dag) og mamma (hadde bursdag tidlig denne uken) sin bursdag.

hadde tenkt å grille, men ser dårlig ut.

Skrevet

Jeg tenkte meg en tur på senteret å handle litt småting, rydde og vaske huset til min kjære kommer hjem fra nesten 1 mnd på jobb i kveld! gleder meg masse;)

Skrevet

Bor nå i en visningsleilighet så må rydde litt til visningen i morgen. Mamma gikk ut med storetulla nå. Hun er en smule grinete for tiden liker ikke vi har rensket huset. Senere skal vi på alnabru. Det var den lørdagen =0) ha en flott dag jenter

Skrevet

Her ha mann og sønn reist til svigers, skal være der til i mårra. Jeg blir snart hentet - skal på hytte tur med 11 andre damer. Så det blir en kjekk dag. Håper bare vært holde seg, sånn at vi slipper pøsende regnvær.

Skrevet

Blir jobbing på meg, men i morra er det fri og da får lille snupp besøk av "kjæresten sin" ( utnevnt kjærester av meg, for han er såååå søøøøøt;0))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...