Gå til innhold

Finnes det hjelp mot sterke smerter?? Hemorridene tar snart livet av meg!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den siste uka har jeg fått flere store hemorrider, og har prøvd ALT. Det blir bare verre og verre. Får ikke sove, går og er anspent hele tiden pga smertene. Tar 2 paracet, det hjelper litt. Hva med sånn smertestillende på tube? Noen som har prøvd det på hemorrider? Man skal jo helst ikke bruke det under svangerskapet, men nå er jeg en dag over termin, så det er vel ikke så farlig dersom årsaken er at det kan føre til sammentrekninger? Eller er det andre grunner til at man ikke skal bruke det?

Jeg skal ringe legen min på mandag morgen og spørre, men er redd for at denne helga "tar livet av meg" fordi jeg har så vondt. Har også tenkt å spørre han om han kan strippe meg på mandag dersom det er modent. Eller er det bare på sykehuset de kan gjøre det? Tenker at det blir så mye bedre når fødselen er over, for da forsvinner jo det nedpresset som gjør at de spretter ut av åpningen hele tiden. Pluss at man kan ta sterkere smertestillende når barnet er født...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fik beskjed om å ta dobbel dose stikkpiller(inntil 6 om dagen) pluss kjøre på med anal salve og xylocain gel(bedøvelse) dette reddet meg... Håper du har dette hjemme.. Jegmåtte nemlig hamstre dette... og det ble redningen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ta alcos anal stikkpiller. Det har hjulpet meg veldig. Nesten borte nå :o) Men lot det aldri bli så vondt som det høres ut her... Tenker at det er bedre å ta de tidlig og det var nok lurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...