Gå til innhold

Kramper i magen å ryggen?? å div andre spm...??


Teritt89

Anbefalte innlegg

jeg har de siste dagene hatt smertefulle kramper nederst i magen å i korsryggen. er så vondt at jeg vet jo ikke å puste til tider.

jordmora som jeg har sier det bare er små murringer og at det er normlat å ikke noe å bry seg om. syns det er litt rart av en jordmor å si det er det ikke?:S

er jo ikke noe godt. har nesten ikke sovet på 4 netter nå fordi jeg må løpe på toalettet hvert 20 min omtrent å jeg får jo ikke ut noe omtrent fordi det gjør så vondt.

er i uke 33+6 nå å begynner å lure på om ting nermer seg veldig siden jeg har så vondt. kjenner ingen jeg kan prate med eller spørre. føler meg ikke helt trygg på jordmora så vil ikke prate med henne..

 

håper noen kan gi meg noen svar. begynner å bli småredd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

Hadde det på samme måte i forrige uke.

Hadde kramper i ryggen, og litt "tak" i magen. Syntes det var skikkelig vondt og ubehagelig.

Sov nesten ikke, og stod opp hele tiden fordi jeg følte jeg måtte på do.

Ble sendt til føden og fikk tatt prøver og sett at alt var som det skulle.

Urinveisinfeksjon.

Synes du skal ta kontakt med legen din eller jordmor. Dersom du ikke stole rhelt på jordmora di- ring direkte til legen. Det er jobben deres å ta deg på alvor!!!!!

Er det som med meg, er det jo ingen fare, men da trenger du jo antibiotika for å bli kvitt det. Skulle det være ingenting- er det likevel bedre å ha sjekket en gang for mye enn en for lite.

Uansett hva det er eller ikke er, er det viktig at du slipper å gå å bekymre deg nå. Du skal ha tid til å kose deg, samt ha igjen krefter til selve fødselen!

Ta vare på deg selv nå- ikke tenkt på jordmor eller legen. De skal gjøre jobben sin.

Masse, masse lykke til!!

 

Ps. la meg høre hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei- synd og høre at jordmora ikke tar deg på alvor, men du kan også ringe fødeavdelinga. De skal nå ihvertfall ta deg seriøst. Bedre og få sjekket en gang for mye en at du skal gå og slite deg ut før fødsel med masse bekymringer!!!

Lykke til!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...