Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Klokka er snart halv tre og jeg burde sove. Men det kiler opp og ned langs venstre bein hele tiden, føler jeg må strekke og stramme men det hjelper jo ikke. Hva kommer dette av? Hva hjelper?
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Håper du fikk sove til slutt:) http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=536478 Hvis du bruker denne linken, så kan du lese lommelegens svar på en gravid kvinnes spørsmål om det som kalles "restless legs" Jeg sliter også litt med det, men det er helst på kvelden når jeg begynner å bli trøtt, før jeg går og legger meg. Jeg slet litt med dette før graviditeten også. Nå derimot, er det kramper i leggene som ødelegger nettene for meg. Våknet i natt, og ble sittende og hyle nesten! Sambo våknet og trodde sikkert fødselen var i gang... Det var bare krampe i leggen, men dy søren så vondt det var!!
å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 jeg hadde urolige bein i mitt forrige svangerskap, åååå jeg føler så med deg, det er det grusomste jeg har opplevd...mange sier det hjelper å ta magnesium. dette hjalp ikke på meg men det kan jo være det hjelper på deg. jeg sov ikke de tre siste mnd da husker jeg...
vekten81 Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Samme prob her... hadde det forrige svangerskap oxo.. blir skikkli sliten av d. Måtte legge meg å sove litt på dagen i dag... lå våken i 3 timer gjeeeesp
Vannmelonen Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Prøv tilskudd på magnesium, hjalp søstra mi
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Jeg har og slitt med urolig ben i svangerskapet, men fikk et tips om et gammelt kjerringråd. Knyt en ulltråd nederst på hvert ben før du legger deg. Det hjalp for meg!! Har ikke hatt urolige ben en eneste gang etterpå!!:-))) Er jo verdt å prøve! Lykke til:-)
student med mage Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Hei! Jeg sliter også med urolige bein, særlig om kveldene, men har merket at de dagene jeg går tur og er i aktivitet, så er kriblinga mindre. har lest at litt mosjon eller trim skal hjelpe. sitter forøvrig mye stille foran pcen med beina høyt i sofaen. er vel ikke det beste.... "God bedring":)
chrissi Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Hei. Jeg har urolige bein hver eneste kveld,og det er så utrolig plagsomt!! Tar lang tid før jeg får sove. Ligger bare å vrir meg i senga, og håper det går over. Lurer veldig på hva det kommer av? Hadde det innimellom før også, men har blitt verre nå på slutten av svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå