Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har hatt tak i magen de siste 3 timene, varierer med 10-20 min i mellom. Strammer seg ovenfra og klemmer til nedover liksom, får vondt i underlivet. Ikke kjempevondt akkurat, men ubehaglig! Håper det skjer noe... Pakker i allefall bagen ferdig. Så skal jeg gå å legge meg og se hva hva som skjer... Kanskje våkner jeg i morgen, frisk og pigg som ingenting. Men håper bittelitt her...
300804 Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Jupp.. 13 dager til termin.. Sitter her med 7 min mellom riene. 5 min så drar vi.. håper det ikke tar så lang tid..
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 Så spennende:-) Jeg har 6 dager til termin så er jo ikke så alt for tidelig. Er det 5 min det skal være i mellom? Har du snakket med føden? Jeg har ikke sett noe til slimpropp, og vannet har ikke gått.. Avventer litt her..
mamma sin kompis Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Sitter oppe med mensverk og rier/kynnere med 6-10 min i 30.40 sek. Har gjort det i 1 1/2 time nå. Hatt mensverk siden jeg gikk å la meg kl. 11. Våknet i 1 tia at det var verre. Blir det ikke bedre ringer jeg føde snart har termin idag jippi!!
300804 Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Ringte føden. De ba meg kjøre da det var 5 min mellom, da jeg hadde en ganske kjapp fødsel med første mann...
Honningen Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Jeg er OPPE!! hehe...Men det er ingen andre.. idag blir forhåpentligvis dagen med stor D! Riene har holdt seg i et døgn nå, intensiteten varierer men er rimelig vonde nå... Varigheten er variabel alt fra 3-14 min...Sitter å venter på at de skal stabilisere seg så jeg får dratt på føden... Kjekt med den rie-telle-linken: http://www.baby2see.com/contractions_timer.html Men ventetiden er lang og kjedli spør du meg...Sitter faktisk å venter på at avisbudet skal komme for å ha noe å finne på! Ukristelig tid å stå dette altså...hehe! Lykke til alle sammen!!! Dette klarer vi!!! Ha en fantastisk dag!!!
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2008 Jeg er oppe jeg og! La meg, men kunne ikke sove. Akkurat dusjet. Tror kanskje det blir baby her i dag! Noe er i allefall på gang! Blir bare vondere og vondere, ca. 8-10 min i mellom. Og i stad da jeg gikk på do kom det blodvann på papiret... Uuææ.. litt skummelt! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå