Gå til innhold

Noe på gang? Flere som sitter oppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt tak i magen de siste 3 timene, varierer med 10-20 min i mellom. Strammer seg ovenfra og klemmer til nedover liksom, får vondt i underlivet. Ikke kjempevondt akkurat, men ubehaglig!

Håper det skjer noe... Pakker i allefall bagen ferdig. Så skal jeg gå å legge meg og se hva hva som skjer... Kanskje våkner jeg i morgen, frisk og pigg som ingenting. Men håper bittelitt her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp.. 13 dager til termin.. Sitter her med 7 min mellom riene. 5 min så drar vi.. håper det ikke tar så lang tid..

Skrevet

Så spennende:-) Jeg har 6 dager til termin så er jo ikke så alt for tidelig. Er det 5 min det skal være i mellom? Har du snakket med føden? Jeg har ikke sett noe til slimpropp, og vannet har ikke gått.. Avventer litt her..

Skrevet

Sitter oppe med mensverk og rier/kynnere med 6-10 min i 30.40 sek. Har gjort det i 1 1/2 time nå. Hatt mensverk siden jeg gikk å la meg kl. 11. Våknet i 1 tia at det var verre. Blir det ikke bedre ringer jeg føde snart :) har termin idag ;) jippi!!

Skrevet

Ringte føden. De ba meg kjøre da det var 5 min mellom, da jeg hadde en ganske kjapp fødsel med første mann...

Skrevet

Jeg er OPPE!! hehe...Men det er ingen andre.. idag blir forhåpentligvis dagen med stor D!

Riene har holdt seg i et døgn nå, intensiteten varierer men er rimelig vonde nå... Varigheten er variabel alt fra 3-14 min...Sitter å venter på at de skal stabilisere seg så jeg får dratt på føden...

Kjekt med den rie-telle-linken:

http://www.baby2see.com/contractions_timer.html

Men ventetiden er lang og kjedli spør du meg...Sitter faktisk å venter på at avisbudet skal komme for å ha noe å finne på! Ukristelig tid å stå dette altså...hehe!

Lykke til alle sammen!!! Dette klarer vi!!! Ha en fantastisk dag!!!

Skrevet

Jeg er oppe jeg og! La meg, men kunne ikke sove. Akkurat dusjet. Tror kanskje det blir baby her i dag! Noe er i allefall på gang! Blir bare vondere og vondere, ca. 8-10 min i mellom. Og i stad da jeg gikk på do kom det blodvann på papiret... Uuææ.. litt skummelt!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...