Sørland-snuppa Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Ja da har samboeren min burstag snart og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til han. vil helst ikke kjøpe tøy. Noen som kan hjelpe meg med noen gode forslag? jeg har tenkt og kjøpe meg noe nytt undertøy og sengetøy og sette på masse stearinlys fra ganga og inn til soverommet og kansje noen roseblader også,Får se. og ha med jorbær og krem.. ligge der og vente på han når han kommer hjem. Men fint med en gave på siden også da tenkte jeg.
Bellini Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Har han noen interesser eller hobbyer f.eks? Noen forslag av varierende romantisk faktor kan jo være; Ipod Pulsklokke til jogging eller sykling Vanntett radio til dusjen En serie dere kan se på sammen (Six feet under, The Wire, Sopranos ...) Billetter til konsert Gode tøfler - alltid digg Gavekort til barberer/frisør ...kanskje?
Sørland-snuppa Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 dytter opp til flere forslag jeg
Tre rosa kalver Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 *Abbonement på et blad han liker godt *Klokke *Musmatte (eller en annen ting) med bilde av dere to på *Et eller annet til bilen *Ring, armbånd, smykke *Bok *Film *Barber-pleie-produkter *Album med bilder av dere to *Innramma bilde av dere, som han f.eks.kan ha på jobben *Forundringspakke med mange småpakker (f.eks.godterier han liker, nøkkelring, bamse, kopp, stilig magnet, spesiell penn, cd, artige sokker, massasjeolje, andre sexleketøy o.l.) *Digital fotoramme *Tursekk *Sandaler *Cognac (eller annen drikke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå