Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Finnes det noen seriøse nettsteder for man kan finne tak i jenter som vil være med på trekant? Vi har fantasert, tenkt og fantasert om dette lenge.. Og ikke minst SNAKKET mye om det.. åh..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Bare ta turen ned Karl Johannsgt. så plukker du opp ei du liker:-) et greit sted for sextaperne å begynne der:-) Vi normale knuller de vi vil og når vi vil:-)
Bare™ Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 www.cupido.no, tror du ikke alle nettsteder det foregår sjekking på kan være aktuellt da? Kanskje ikke FB, men...
Bare™ Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 øøøøyyy.. "Vi normale??" Hvem er vi?? Hadde gubben min vært hjemme, så hadde jeg ikke sittet på BIM... Da hadde jeg....gjort noe annet!! Sorry, Ypp, du er bare tidsfordriv ikveld:D
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Har dere fastlege? Trenger det når dere skal sjekkes for kjønnssykdommer etterpå. Gjerne en del snusk og rusk på sånne.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Hør her JAPPen... hadde ungene vært i seng, så hadde veel jeg også for faen gjort noe annet enn å sitte her å slenge sexprat og gode råd til deg og alle sextaperne:-)
Bare™ Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 I all verden... Har ikke minidrypp lagt seg??? Ikke rart du har kort lunte da
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 jo da.. de minste dryppertene har lagt seg, men jeg har 2 stk eldre drypperter også som Burde vært hjemme nå og vært barnevakt.. SLIK AT PAPPAEN KOM SEG UT AV DET HELVETES HUSET EN GANG I BLANT!! hææ sa jeg noe om sinne tidligere her:-)
Bare™ Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Hva med å temme de to stykk eldste til å passe på de to stk yngste? Her vil den eldste gjerne være barnepike, og det er spesiellt nydelig søndag morgen når vi får servert kaffe og frokost på senga. Ser "noen" da at vi har vært ute, så løper hun ned og fyller fars litersglass med isvann... DET er barnet sitt, det!!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Ring meg.. trenger råd om ett par ting angående barneoppdragelse:-)
Bare™ Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 Nå, ja.... Vi har nå endel avkom her i huset også, og avlsindeksen har tydeligvis ikke vært lik på alle... Så finner du et nummer så er jeg intr. Spesiellt i innvendinger. Der begynner jeg å gå tom. Trodde selv jeg var slagferdig, men jammen er ikke skoleungene tøffe nå til dags
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå