Gå til innhold

Nå som det er litt bryllup snakk her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere om dette...

Sambo har en "venninne", ja i gåsetegn da han ikke har omgått henne de siste 6-7 årene. Hun skal visst gifte seg om 1 uke, og ved en anledning på facebook nevnte hun for sambo at hun ville at vi skulle komme på bryllupet. I går ringte en kamerat av sambo for å si at bryllupet var om en uke og at xx ville så gjerne at vi skulle komme. Sambo sa bare, nei passer ikke og bla bla bla...

Men så sa jeg til sambo etter at han la på at jeg syntes det var fryktelig rart at hun ville så gjerne at vi skulle komme, når hun ikke engang har ringt selv eller sendt innbydelse... Vet jo ikke hvor eller når dette bryllupet er, og uten invitasjon hadde jeg ikke giddet å møte opp.

Synes det bare er utrolig merkelig jeg... Han andre kompisen hadde heller ikke fått invitasjon, men han tenkte å ta seg en tur... Utrolig kjipt hvis han kommer midt under middagen og det ikke er plass til han *lol*

Merkelig måte å invitere noen på til et bryllup... Synes det er en litt hellig anledning og at det da skal bli gjort ordentlig med invitasjon og greier jeg da...

Hadde ikke sendt melding på facebook med forespørsel om man kunne komme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm.. kanskje de skal ha et "alternativt bryllup"?

Skrevet

Høres ut som om en del har meldt avbud...

Ja,det er ikke vanlig å sende invitasjon til bryllup pr melding på facebook.

;o)

Skrevet

Der hadde nok jeg også sakt pass.... Hadde ikke følt meg så velig "invitert" egentlig,

Skrevet

Mulig at det ikke er spesielt høytidelig bryllup.

Eller som en over her nevner, en del har nok meldt avbud. Så nå har de ledige plasser både ved matbordet OG gavebordet......

Skrevet

Hehe!

Jeg tenkte hun fisket etter gaver jeg... Får ikke av oss! *lol*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...