:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 høst frivillig. (ikke i form av at "jeg kan få tilbake BF, men i form av at jeg kan få andre) det tok slutt fordi alt var sakt og vi rett og slett ikke har samme værdier og normer, og vi elsket verandre ikke. jeg tror ingen av oss sørget det minste jeg har vært alene siden jeg var 10 uker på vei.
Mamma+2 Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Må vell si ufrivillig ( selv om jeg er glad til nå...) Etter 10 års samliv, fant min eksmann ut at han ville ha en ny dame og var utro mens jeg låg syk og gravid med nr 2....jeg mistet forøvrig dette barnet og etter begravelsen så syns han det var et bra tidspunkt å flytte.....så i utg.punktet ufrivillig.....men gud så mye bedre man har det uten slike menn....selv om det er skremmende at en man kan tro så godt om viser seg være noe helt annet....
bibi5 Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 veldig ufrivillig.... han kom plutselig etter 8 år og to unger og fortalte han lurte på om det kunne være grønnere på andre siden.... flytter ut så fort han finner leilighet.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Både frivillig og ufrivillig vil jeg si. Det var jeg som kasta ut BF pga vold/narkotika, men jeg skulle jo ha ønsket at han kunne skjerpe seg å være pappa for datteren vår. Men nå er det 7 mnd siden jeg så han sist, og jeg har ingen sånne følelser for han mer. Men jeg skulle jo ønske at alt hadde vært anderledes noen ganger. Har litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke kan gi datteren min er pappa...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 opprinnelig ufrivillig, han endret seg til en komplett drittsekk midt i svangerskapet- viste seg at han hadde innledet forhold til ei anna -- flytta ut dagen før termin og forlovet seg når snuppa var 5 uker- jeg fikk gratulasjoner for ingen skulle vite at han hadde flytta fra meg ( trua meg til munnkurv). Er nå sjeleglad jeg er kvitt ham.. MYE som kommer frem etterhvert- absolutt ikke en fyr jeg ønsker i mitt liv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå