Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har! Sparket eksen i balla så han måtte operer vekk den ene pungen, fikk bot på 6000 kroner for legemsbeskadigelse eller hva det nå heter og etterpå prøvde han og få meg til og betale 100.000 i erstatning fordi han nå bare hadde 1 pung igjen. Han har i ettertid fått 2 unger så spermen hans er det ikke noe i veien med. Har urinert på offentlig sted og fikk bot for dette. Har sagt horekuk til en politimann og fikk 6000 i bot for dette. Kunne fått meg en fin ferietur for disse pengene for boten var ikke verdt de pengene.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 I min yngre tid. Fyllekjørt: 21 dager i fengsel, 22.000kr i bot, 45.000kr i erstatning i lyskrysset jeg kræsjet i, + utsettelse på lappen i 2 år (nettopp tatt den igjen nå) Spytta på en politimann: 2000kr i bot Kasta kebab på en politimann: 2500kr + rens av klær Besittelse av hasj, som faktisk ikke var mitt. 1500kr i bot. Sparka ned en dørvakt. 1 natt på glattcelle, og rettsak uten meg...endte med 5000kr i bot. Uff...bortkasta penger
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 hehe....nå skjønner jeg hvorfor det er så mange "sinna-svar" her inne på BIM/DIB :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Tja.. Men ikke på samme måte kanskje.. Satt på med en som kjørte i fylla (kunne jo enda med at jeg fikk utsettelse på lappen om jeg hadde blitt oppdaga). Men slapp unna. Satt på i en bil der vi var fler enn lovlig (sjåføren fikk ei grusom bot) Knust frontruta på en bil, ja var et "uhell", slapp fint unna dette også. Vert inne på uteplass uten ID (før jeg var 18) Ting som jeg kunne fått bot for, men har sluppet unna, har vel hatt flax
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Gjor til at min mor fikk fartsbot, hihi.. Drev og skulle ha opp takluka, men fikk det ikke helt til (hadde en leiebil), så skulle mora mi bare se opp litt å såg ikke politiet, haha.. Fikk en svær bot, stakkars
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 tenkte du på hvorfor det er så mange sinna svar her? det ser jo ut som det er mange som har gjort straffbare ting i sinne her inne :-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Da jeg var ung og dum gjorde jeg nok noe staffbart som jeg ikke har fått bot for, litt "flaks" her og.... Kjørt for fort Kjørt for tidlig dagen derpå Sittet på i stappfull bil Sittet på med fyllekjører Urinert på off.plass Drikki alkohol på off.plass Sniki meg inn på utesteder før jeg var 18 Tatt uten sikkerhetsbelte: bot 750kr, det var sure penger :-(
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Skulle til å svare "ja, men vil ikke si hva", men så er det jo anonymforum, så la gå.... *kjørt i fylla og på amfetamin *gått med pepperspray * --> brukt peppersprayen på en som var stygg med venninna mi *stjelt (mange år siden) *kjørt for fort *tissa på offentlige plasser sikkert... *kjøpt og brukt narkotika (mange år siden det også) *tagget på en skole (det forsvant av regnet tror jeg, hehe)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 Jeg blir ikke overrasket- har lenge skjønt at det er noe gjeld i IQ her på dib!!!!
The most famous Ludder Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 Brukt falskt leg. Besittelse, bruk og salg av hasj. Besittelse og bruk av amfetamin, kokain, fleinsopp. Kjørt brisen en gang. Urinert, hatt sex og drukket på offentlig sted. Brutt mange trafikkregler. "smuglet" alkohol :-) Slått og sparket et par stk. Husker ikke mer. Eneste straffen jeg har fått er et par fartsbøter :-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #13 Skrevet 14. juni 2008 Tørr ikke si alt jeg har gjort, er ikke blitt tatt for halvparten, har slipt billig unna fortiden. Nå har jeg et nytt liv og vil ikke dra fortiden inn i den! Men hvis alt hadde kommet for en dag, tja....flere år i fengsel på meg da
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #14 Skrevet 14. juni 2008 -Besittelse, røyking og salg av hasj. (aldri blitt tatt for det) -Kjørt sammen med ei venninne som ikke hadde lappen og var drita full (hun kjørte mens jeg og han som er mannen min i dag satt baki bilen å klina). Ble ikke tatt for det heller. -Besittellse av amfetamin -innbrudd -nasking i butikker Aldri blitt tatt for noen av delene heldigvis!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #15 Skrevet 14. juni 2008 kjørt i beruset tilstand uten førerkort slengt ølflasker+div etter purken tatt med 15g hasj (skulle bare ha 2selv, resten var brodern sitt) stjelt div.småting i butikker urinert på offentlig sted urinert på offentlig tjenestemann (vet, men måtte..) men allt dette var før jeg fylte 18, så den tiden er forbi
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #16 Skrevet 14. juni 2008 Joda... kriminaliteten har ikke vert bare et samtaletema her heller. Kjørt i fylla (holdt på å kræsje men det gikk bra, lærte den gang) Smuglet gjennom tollen (tatt en gang, sprit og sigaretter) Gjort hærverk på offentlige bygninger (jeg var14 og fikk samf.straff) Kjørt for fort (og det var sure penger det) Brukt og oppbevart dop (ble aldri tatt for det) Stjelt på butikk og fra privatpersoner (aldri blitt tatt for det heller) (bortsett fra en gang i 12-13årsalderen vi trodde vi slapp unna men mødrene våres hadde fått tlf og betalt og bare ventet på vi skulle tilstå selv en gang) HAHA
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #17 Skrevet 14. juni 2008 Aldri blitt tatt for noe utenom å snike på trikken Men noe gæli har je vel gjort... -Besittelse og bruk av hasj, amfetamin og kokain -Stjålet mange tusen kr fra tidligere arbeidsgiver (over en lang periode) -Urinering på offentlig sted -Sneket meg inn på utesteder -Stjålet i butikker noen få ganger -sex med gutt som var under 16 (var selv 16) Ja det var vel noe av det...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #18 Skrevet 14. juni 2008 - kjørt i fylla en gang, og en gang brisen. - urinert, hatt sex og drukket alkohol på offentlig plass. - kjøpt øl, røyk og snus før 18 år. - brukt falsk legitimasjon på utesteder. - brudd på flere trafikkregler. aldri blitt tatt på noen av disse punktene (som forresten er nokså milde i forhold til flere her). dette skjedde i tenårene, og den tid er over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå