Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Må dele litt med dere.. Jeg er stemor til 3 barn. 2 gutter, og ei jente på 6 år. Hun er SÅ klar for å bli storesøster (at jeg og pappaen skal få baby) Ukentlig kommer det frem at hun forbereder seg, hær om dagen var hun ute å luftet kjæledyret vårt da hørte jeg: Jeg må passe skikkelig godt på han. Likedan som når jeg blir storesøster. Storesøstre må passe på babyen! Morro å høre om alle planene hun har for å ta vare på den lille som ikke er skapt enda;)
Nordhagenjentene :) Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Så godt å høre... Like stas var det her i huset når 8-åringen fant frem en bamse hun hadde hatt når hun var liten. Den trengte hun ikke lenger, så den kunne Bitteliten få.
junijente fikk julijente Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Det er så godt når de kommende storesøsknene gleder seg til babyen kommer :-) Stesønnen min er veldig klar, han er 13 år og enebarn både hos oss og mora si. Han har allerede lagt klare planer for at broren eller søsteren skal få være med i verkstedet hos onkelen og lære å mekke bil. At det tar noen år før det blir aktuelt er visst ikke så nøye... Han gleder seg til å trille vogn også, det kan han heldigvis få begynne med noe tidligere enn mekke-opplæringa ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå