Gå til innhold

akutt keisersnitt idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk være med på akutt keiser snitt idag. Skikkelig moro å se hvordan ting foregår. 19:19 Sa jeg lykke til til mor og hun forsvant i dyp søvn

19:24 var den vakre gutten ute. Utrolig spennende og artig. Alt var bra med baby når den kom ut ;)

Ender jeg med keisersnitt vet jeg hvertfall hva jeg går til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende da:) Er du student eller noe sånn??

Skrevet

ja. Utdanner meg til barnepleier. Skulle hatt praksis i september, men da er jeg hjemme med mitt lille nurk;) Så nå skal jeg være 6 uker på føde/barsel og det er sååå spennende og koselig

Skrevet

Jeg har selv hatt ett akutt k.snitt. Og ett planlagt k.snitt. Og mellom der fikk jeg sett ett planlagt k.snitt. Var utrolig sterkt å stå og se slikt og vite at slik har de gjort med meg også, men da sov jeg jo så visste ikke hva som foregikk. Var glad for å ha lue godt ned i pannen og munnbind langt oppe, for tårene var ikke langt unna.

Skrevet

ja det er veldig rørende å få være med på sånne ting. Syns så synd på mor da hun fikk vite at det ble ac.sectio. Så det var godt å få følge de fra start til slutt. Mens mor lå på oppvåkning tok jeg og far oss av mating og stell.

Skrevet

Så herlig da. Ja det fikk mannen min være med på her også. Han var gansge utslitt selv, og veldig i sjokk. Hadde fått tilbud om å få bade baby, men hadde takket nei. Stakkar han hadde jo aldri holdt et lite barn før, så plutselig skal gjøre alt slikt mens det står folk rundt og skal kikke å kikke.. Ikke enkelt og bare bare og bli far. Al skjedde jo plutselig så fort både for han og meg og resten av sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...