Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale gode ammebh??hvor har dere kjøpt de??snart på tide å kjøpe inn her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte inn mange på sparkjøp. Hadde ikke tenkt å prøve de engang for de så lissom ikke så gode ut, men bestemte meg for å prøve allikevel. Og det var lurt;). De satt skikkelig godt på og var enkle. Kosta bare 79 kr, så det ble et par i hver farge:)

Skrevet

Jeg har kjøpt min første i dag, fikk tips om at triumph sine var gode, og det var de, men kostet 299 kr på Cubus... Tror jeg vil prøve finne noen billigere og brae også. Den billigere de hadde på Cubus falt IKKE i smak hos meg. Sparkjøp i morgen kanskje??

Skrevet

Kjøpte Triumph amme-bher da de var på salg for en stund siden og de er kjempegode! Litt dyre hvis ikke det er salg men det er uansett verdt det. Herlig å få en bh som passer til de "nye" puppene, og gode stropper. Og ser ikke såå sinnsykt tantete ut...

Skrevet

Jeg fant en som var både fin og se på, og veldig behagelig på Lindex...

Skrevet

Jeg prøvde flere da jeg ammet tulla, men fant ut at triump sine var de aller beste...:) Koster nok litt mer enn de andre, men det er så absoutt verdt pengene.

Skrevet

De selger forresten triump sine på lindex..:)

Skrevet

Når kjøper dere inn amme-bher? Før fødsel eller etter?:)

Skrevet

Kan kanskje lønne seg å kjøpe inn en før fødsel, men jeg ville ventet med størstedelen. Puppene kan forandre seg veldig når de fylles opp med melk, så det kan nok være greit å se det an...:)

Skrevet

Ja, okey, det jeg tenkte på. Vil jo tro de blir vesentlig større når melka trer inn så :)

Skrevet

Triumph er best syns jeg også. Og så har jeg kjøpt en ammetopp billig på H&M for å ha om natta, for jeg syns det er ekkelt å sove i bh. Tenkte den ammetoppen har god plass til digre pupper og en haug med innlegg......

Skrevet

Har også et spørsmål angående ammebh, det jeg lurer på er om det var bare cuppen dere måtte opp i, eller var det både cup og omkretsen?

Skrevet

Hmmm... Jeg mener å huske at jeg gikk opp både i cup og omkrets faktisk. Man har jo gjerne noen kg ekstra etter et svangerskap og de kan ta noen mnd å bli kvitt...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...