Trebarnsmamma30 Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Når folk spør om du vil være venn på facebook, sier du ja da selv om det er noen du knapt kjenner i det hele tatt f.eks? Mange har jo ørten tusen venner der.. Bare jeg som er sær som ikke vil ha mange venner? (vil ikke at hvem som helst skal se bildene mine)
Kaffemocca Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Som regel sånn at jeg kan gå inn på profilen og se om det er noen jeg "burde" huske. Så sletter jeg dem igjen hvis det ikke er det.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 ordnet side igår i,å i vil heller ikkje ha kæm som helst på mi side
Leirha Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg aksepterer bare for dem jeg kjenner eller vet hven er. Men du, du kan jo lage grupper som kan og ikke kan se bildene dine. Og i utgangspunktet (hvis du ikke har forandret det selv) så kan alle gå inn på profilen din og se alt, bilder og alt. Så hvis du ikke vil det, så må du fikse på det. Vet ikke om du vet det.
EierIkkeFantasi Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 nope.har fått endel vennespørsler men avviser alle jeg ikke kjenner.. enig med deg der,men uansett legger jeg ikke ut bilder av lillegull.stoler ikke på hele facebook generelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå