Gjest Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Uff, denne helgen har jeg gledet meg til å dra til Kiel, og så blir jeg selvfølgelig SUPER forkjølet. Hodet mitt dunker, nesa er så rød å sår atte, halsen verker.... er helt kake rett å slett.. dette er så typisk min flaks!!!! måtte bare få ut litt fustrasjon! Om noen har noen gode råd så bare å komme med dem!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Off det var ikke kjekt.. Kjedelig å bli så forkjølet. Og som gravid er det litt ekstra hardt. Jeg har selv hatt to slike harde forkjølelser nå som gravid. Det eneste som hjalp meg var og legge meg rett flat og hvile, prøve å drikke så masse som mulig. Jeg drakk alt mulig fra vann til saft, til melk med honning i. Og tok litt paracet. Liker ikke å ta medisin når jeg er gravid, men følte det var bedre å ta da og ha litt mindre vondt og så håpe det gikk fortere over. Fikk veldig vondt i bihulene. Får ofte det. Og det som jeg pleier ta da, kunne jeg absolutt ikke ta som gravid.. Så holdt meg til paracet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå