Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Åhhhh bara Linus.. Det skulle våran hetat om vi fått en pojk. Men nu blir det en liten tjej
2 fine små Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Et av navnene, fine begge to. Ikke sammen. Har aldri sjoent det med doble navn, men det er meg da... =o)
Mary Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Jeg er ikke fan av doble fornavn, men hvis du vil vite hvilket jeg synes er finest av de to, så blir det Linus! Jeg elsker litt spesielle navn! Men for all del....Alexander er også kjempefint!
👀tante Sofie 👒 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. juni 2008 Takk for svar ... får tenke litt til da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå