Gå til innhold

Ang. light produkter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det fortsatt mennesker der ute som tror at light produkter er sunnere enn de produktene som inneholder sukker o.l.? Våkn opp'a!! Seff er sukker sunnere enn E-stoff dritten!! Hvor er kunnskapen, interessen, skepsisen!! Puh.. God natt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei..det inneholder asparmatan som er veldig kreftfremkallende..dessuten smaker det dritt.god natt :)

Skrevet

Så bra!! Drekker 3 liter pepsi max i døgnet.. Så da vet jeg iallefall hva jeg dauer av!! :) :) Jeg er nok av en av de som ikke kan leve på kli, vann og morsmelk..

Skrevet

Vil heller daue lykkelig og vite at jeg har gjort som jeg ønsket og nydt livet.. Drikker masse pepsi max eg.

Men er ikke glad i alkohol, kaffe eller røyk (dvs helt avholds på de siste to) en øl i ny og ne.

Ingen dårlig samvittighet for at jeg drikker light brus overhode. Jeg gjør som jeg vil, så får dere andre super sunne "besserwissere" kos dere med vann og knekkebrød.

Tar meg en biff og fløtepoteter med ett STORT glass light brus.

Skrevet

ja.. søtningsstoffene gjør deg også mer sulten, ødelegger forbrenningen, dessuten blir man avhengig av det og. (som med sukker) det er jo også en grunn til at små barn ikke skal ha det pga etanol.. tipper forøvrig på at det finnes flere som er avhengig av pepsi max enn av cola... Selv drikker jeg begge deler men ikke hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...