oui-oui Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 "Onanerer til uttrykket "full barnehagedekning"" - digger det, ganske enkelt DIGGER det :-D Er jeg barnslig?
Huldretuss Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Kjetil Østli i amagasinet. Forøvrig veldig riktig og bra det han skrev!
oui-oui Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2008 Sant nok. Når det er sagt så hører jeg med til de uverdige mødrene som overlater barna mine til barnehager og alskens uhumskheter i særdeles ung alder. Ikke uten dårlig samvittighet, men heller ikke uten visshet om at mor er et lykkeligere menneske når mor jobber, og at en lykkelig mor er en bedre mor. Kort sagt, jeg prøver å innfinne meg med at en mor av 2008 ikke kan være 100% lykkelig fordi hun streber etter å være den perfekte mor samtidig som hun ønsker å bruke utdanningen sin... :-(
Huldretuss Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Ikke får å strø salt i såret, men det går an å gjøre begge deler. Livet er kort, men også langt nok til å bruke litt tid på barna når de er små. Uten å la udanningen sildre vekk igjennom fingrene.
oui-oui Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2008 Jeg bruker "litt" tid på barna mine, jeg også. Og jeg vet at jeg ikke hadde vært fornøyd med "bare" å gå hjemme etter ett års permisjon (jeg ammet begge til de var 13-14 måneder og elsket det, og storkoste meg i permisjonstida). Jeg er ikke spesielt stolt av å innrømme det, men sånn er det bare. Ungene mine er glade, selvstendige, sosiale og smarte unger som ser ut til å ha det OK i hverdagen. Men jeg kan selvsagt ta feil. Jeg får kanskje som fortjent når jeg blir gammel og pleietrengende... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå